kuduja…

Tegelikult ma koon ka :) Ma isegi võtsin kõik oma lõngad omale siia kaasa, et küll ma siin alles kuduma hakkan. 2 suurt kastitäit lõngu…jube palju, aga no ma olen optimist.

Ükspäev siis võtsingi nö härjal sarvist kinni ja sobrasin natuke kastis. Suvel enne Kärdu sündi ostsime Ketlinile vesti jaoks tema soovil Puro lõnga…nüüd tundub, et see on üks ütlemata pop lõng.  Ma nüüd siin lingitada ei suuda, aga pea igal käsitööhuvilisel on varsti midagi purost tehtud.

Vaatasin lõnga ja jõudsin järeldusele, et vesti ei tule. Noh üldse ma tegelikult ei saa aru, millal ja kuhu ma lapsele vesti selga paneks. ok…see selleks…Teen siis endale hoopis salli….aga millise.

Valisin siis välja sõbranna tehtud salli Eesti Naisest.… ajasin aga näpuga järge ja kudusin. Ma ütlen, et mulle väga meeldib kui muster on ka märkidega kirja pandud, juttu peab alati mitu korda lugema ja siis on ikka oht, et ei saa täpselt aru, mis seal kirjas on. Eriti kui välismaa keeles jutt on. Ilusti muster välja joonistatu…väga mõnus kududa..

Kudusin paar Kärdu magamist ja nüüd käin sellega juba tükk aega. Küll aga pole kuidagi saanud sellist pilti – mina ja sall….nii et panin selle nüüd siis pildi jaoks ühele peata tüdrukule kaela. Noh ja peale selle, kui keegi teab, kedagi, kes teab kedagi, kes seda tüdrukut endale jõulukuuuse alla tahaks, siis võib mulle seda öelda… ma ikka ei hakka enam õmblema ;)

 

13 Responses to kuduja…

  1. Liia says:

    Oi kui kena sall :) Peab ka ikka seda Purot kuskilt hankima minema. Ja vesti osas. Minuarust sobiks see päris hästi veidi õhema kombe alla, kui talvel väga paksult riidesse ei taha panna, aga oleks vaja sooja.
    Aga mannekeni osas ajaks võibolla isegi käpa püsti ja hüppaks ühel jalal mina mina :) Aga siis peaks vist hinnas ka kokkuelppele jõudma.

  2. Erru says:

    Järjekordne Puro ohver :) Väga kena sall igatahes.

  3. Tri:N says:

    ma hea meelega vabastaks sind sellest ilma peata tüdrukust :)

  4. Katrin says:

    Mulle samuti see sall väga-väga meeldib, aga kuna ma ei ole erilinse salli-inimene siis nii kahju kui mul ka pole, ma seda tegema ei hakka :)
    Kuid selle õpetuse katsun endale küll hankida – ei või iial teada!
    Ja sama jutt ka Sulle, et sa ei või iial teada, et sa õmblema ei hakka ;)

  5. Mari says:

    Imeilus sall! Ma seda ka Krentu blogist eelnevalt imetlenud, aga kahjuks siin maal seda ajakirja ei ole ja seega mustrit ei ole ja tundub natukene keeruline..

  6. Krentu says:

    Oi, kus mulle meeldib! Tahan ka sellist :)
    Aga kui keegi on mingil põhjusel ajakirjast ilma jäänud ja mustrit tahab, siis minu käest võib saada küll. eveli.krentu ätt gmail punkt com

  7. soodomakomorra says:

    mina ikka ei saa aru, no ausõna, ma ikka loen ja loen su blogi ja mõtlen, et sul peab küll ööpäevas 24 tunni asemel 48 olema:)

    ja ise muutun seejuures nagu veel äpumaks.
    nüüd ma ei teagi, kas mul on kasulik lugeda või mitte:)

  8. Enely says:

    Olen seda saiti kindlasti juba kiitnud ning kiidan ka seda salli. Teeb ikka jubedalt kadetaks, kui inimesed nii ilusaid asju teevad. Mul pole kahjuks käsitöösoont antud.

    Mul oleks üks teemaväline küsimus: mis on selle loo nimi, mis sul taustaks mängib? Mida rohkem siin lehel käin, seda rohkem see meeldib. Nüüd kummitab lausa öösel uneski :D

  9. krista says:

    sooodomakomorra – hetkel ei tohiks ära unustada, et me elame mu vanemate juures ja mu ema on kodune väga aktiivne pensionär. Vot teda kõrvalt vaadates tundub mulle, et ma olen jube äpu ja magan pooled päevad lihtsalt maha… aga ta jagab päris palju lastega tegevusi minuga vähemalt pooleks…nii et elu on palju lillem…

    Enely – see lugu tuleb sealt slaidishowst…ja kui see algab, siis seal all on kirjas , mis lugu see on…Jay Brannan – Beautifully

  10. Maiu says:

    Mina täitsa vaatan siin beebipilte ja muid pilte ning mõtlesin, et mina ka oma beebit jäädvustasin oma d50 kerega aga canoni 24-70 objektiiv nii ilusat sügavusteravust küll ava 4 või 5.6 välja ei anna :( Tahaks ka sellist nagu sul. Häbi küll natuke küsida, aga kas sa kasutad tele? (proovisin seda sama küsimust küsida canoni poes müüjate käest, aga nad said kurjaks:( ja ei soovitanud mulle miskit head)

  11. no sellisel juhul ma loen siiski edasi:)

  12. krista says:

    Maiu – mul on tele ka, aga toas ma seda eriti ei kasuta…õues alati :) …aga kodus pildistamiseks on mul 24-105 ja see on küll mul pea alati sinna 105 otsa keeratud…kuna selle max ava ongi 4.0, siis jah, enamus pilte teen selle avaga..

    Ma usun, et see 105 on piisav, et teravussüguvaust süvendada ja seda 24-70 ei ostnud ma sellepärast, et mul mingi oma kiiks, et mulle suured plaanid meelidvad rohkem kui üldplaanid ja see pikem ots jäi lihtsalt lühikeseks….
    Ütleme nii, et ma olen selle objega praegu väga-väga-väga rahul ja ma tahakse seda enne kevadet üldse mitte eest ära võtta :) …

  13. Laima says:

    sall on ahvatlev…nagu ka peata tüdruk…sest peata tüdrukuta õmbleja on kui…peata õmbleja…??? ;)

Leave a Reply

