Pisike naaber

_MG_2200

Nüüd kus me ajutiselt vanemate juures elame, on ju väga lahe kui peaaegu kõrvaltänavasse pisikest preilit pildistama kutsutakse. Saab kohe sups ja valmis ära käia.

Kõigepealt kaugemalt alustades olin ma seda peret enne näinud :) Kui enamus suve erinevate  fotograafide pulmapilte surfates möödub, siis võid vabalt kaubanduskeskuses kedagi vaatama jääda ja tere ütelda, mis siis, et päriselus pole sa nendega kunagi kohtunud. Nii ka nendega… pulmapildid olid neil aga lahedad, sellised süsgisesed…

Kuna aga neil on ka blogi, siis leidsin, et minu visiiti on seal ka kajastatud…nii armas :)…

_MG_1992

_MG_2013

helged ja ausad…. sellel sessioonil avastasime koos ühe huvitava asja. Nimelt kui pildi peal on näiteks isa ja beebi ja neile seletada milline poos tuleb sooritada, siis saab ema kõrvalt vaadates täpselt aru. Et nüüd mitte arvata, et isad beebidega poose ei oskaks sooritada, siis vastupidi olles, said isa emast palju paremini aru, mida oodatakse.

Kusjuures järgmisel sessioonil ma kohe testisin seda teooriat uuesti ja ongi nii. Järeldus – minu jutust saab kõrvalseisja palju paremini aru :) …arenguvõimalus :)

_MG_1959

looduses ka…mis siis, et akna taga :)

Kuna neil kodus oli nii lahe tapeet ühes toas ja nad ise ka sobivates värvides olid, siis edasi kolisime sinna…

_MG_2081a

seekord, siis palju emaarmastust…

_MG_2092a

_MG_2116a

ja ühist armastust

_MG_2113

_MG_2128a

kuna ma siin omast kogemusest tean kui kiiresti beebid kasvavad, siis püüan ka alati teha selliseid võrdluspilte :)

Ükskord juhtus aga nii, et kui mindi minu pildi järgi ühte hiiglasuurt ust vaatama, selgus, et täiesti tavalist mõõtu uks oli :) …lihtsalt see beebi oli niiiiii pisike ….

_MG_2133a

ahjaaa….ja tapeet ikka ka ;) …onju lahe…

_MG_2063a

ei sa ka varbapildita…inspiratsioon tuli töö käigus ja see on mu lemmik beebivarbapilt …raudselt!

Palju päikest pisike Marta!

Kui ma nüüd ei eksi, siis oli ta neljas  beebi Marta viimase aasta jooksul :)

3 Responses to Pisike naaber

  1. Heleena says:

    Minu lemmikpilt on see, kus akna taga on loodus, sest esimese hooga ei saanudki aru, et läbi akna… Sellise pildi jaoks peavad ainult vist aknad väga puhtad olema. :)

  2. Mari-Ly says:

    see viimane varbapilt on ikka üle prahi pilt!! Tubli!

  3. Marje says:

    Sa lähed ikka kogu aeg aina paremaks! just nagu peabki:)

Leave a Reply

