õues…

_MG_2930

Te pole õues käinud…meie oleme :) Päeval käisime Liisuga. Noh selle eelmise loo valguses me kohe pikalt jalutasime kahekesi. Näitasin talle kuidas inglit teha. Vaatas küll mind natuke kummaliselt kui ma ennast pikali maha viskasin. Proovisime edutult lumememme teha. Ma ei tea miks, aga lagunes laiali ja siis mõõklesime niisama :)

Praegu käisin mina autost ühte asja toomas ja no patt oleks olnud jätta jäädvustamata. Statiivi mul pole, nii et suurt kohti valida ei saanud..autokapott oli piisavalt kindel alus ja teisel pildil elektrikapp.

Liisu ootab nüüd, et Ketlin sünnipäevalt koju jõuaks, et siis õue minna :)

_MG_2941

4 Responses to õues…

  1. Sinitihane says:

    Oi-oi-oi kui ilus!!!
    Ma tahaks ka, aga siin saksas tuleb heal juhul ainult jaanuaris kõigest nädalaks lumi maha.

  2. kati says:

    kui kaunis! minagi tahaks, aga siin maal ei saja lund yldse iialgi. :(

  3. Ki says:

    Esimene pilt on nagu muinasjutt… Nagu Narnia üksik laternapost lumises metsas või midagi veel ilusamat…

  4. Inx says:

    Oh, kui mõnusalt ilus !!!!!!!

Leave a Reply

