kohvik meile

_MG_2904

Mulle ei meeldi süüa teha. Paljas mõte sellest, et ma peaks perele igaks õhtuks mingi söögi valmistama, ei vaimusta mind kohe üldse mitte. Kahjuks ei ole ka Kalle selline kokk, kes perele õhtusööke valmistaks…nii me siis laveerime selle vahel. Teeme harva, aga siis midagi, mis saab kiirelt valmis, aga pole ka päris kartuljakaste. Lastega on jälle see, et nemad just tahaks seda kartuljakastet… ning mul on väga hea meel, et Ketlin lasteaias korralikult süüa saab. Vähemalt lasteaia poolt on see võimalus olemas. Liisuga on natuke kehvemini..aga ta kasvab ja saab ka lasteaeda…

Praegusel hetkel on meil aga vanaema, kes süüa teeb ja see on super ;)

_MG_2888

Mina olen kohvikute sihtgrupp. Kui tehakse mõni lahe kohvik, siis nad on mõelnud minu peale. Mina ei ole selline, kes läheb kohvikusse ja teeb näo, et tal ei ole kõht tühi ja näksib siis ainult natuke. Samas ma kohvi ju üldse ei joo… Kalle ka mitte… järelikult peab olema kohvikus midagi ahvatlevat süüa. Kohvilõhn mulle väga meeldib.

Kusjuures me päris tihti unistame Kallega sellest, kuidas meil on oma kohvik. Ma tean juba päris täpselt milline see olla võiks ja meie uue kodu lähimas linnas sellist kohta veel ei ole :). Äkki me siis teemegi ükskord sinna kohviku.

_MG_2898

Mis siis peab kohviku olema…kõige pealt uksest sisse tulles see õige tunne. Nagu oleks koju tulnud. Kõik mis silma jääb on läbimõeldud. Ei ole midagi juhuslikku ja kindlasti ei ole firmad oma kampaaniatega sealt üle käinud…näiteks coca-cola külmik nurgas. Mul kodus ju seda ei ole.Lõhn peab olema…kohvilõhn või värske saia lõhn…

Kindlasti ei ole ka mu lemmikkohvikus õlleankrut leti peal…seal on armsad teenindajad, kes suhtuvad sinusse kui parimasse sõpra, keda nad pole ammu näinud ja nüüd meelitada tahavad.  Meil läheb veel natuke aega kui täiesti tavaline on, et küsitakse su käest siiralt ja naeratades kuidas maitses ja kas midagi saaks veel…

Minu lemmikkohvikus istub leti ääres ka alati mõni püsikunde. See näitab, et see kohvik on veel kellegi lemmik :). Ma ei tea…minuarust on see kuidagi eestlaslik, et tahetakse kuuluda. Uksest tuleb sisse keegi, kes rõõmsalt tervitab ja tale hüütakse, et tema lemmikud tulevad kohe ahjust :)

Ahh… mis ma ikka seletan, igas filmis on sellised kohvikud.

_MG_2902

ja miks meil ei võiks olla…kasvõi üks selline, kus hommikul saab värske pika saia osta. Ma mäletan, et näiteks Prantsusmaal puhates piisas tänavale minna ja ninaga nuusutada, et kummal pool see saia pood on…

No ja loomulikult on ju meie tüdrukud sünnist saati kohvikutes käinud. Küsige Liisu käest kuhu ta uksest välja minnes minna tahab…kohvikusse :) Tellivad ise…mis siis et friikaid. See on küll üks teine teema, aga kohvikus käimise mõte ju selles ongi, et saad seda, mida igapäev ei saa ;)

_MG_2906pidulik riietus ei olnud mitte kohviku, vaid teatri jaoks ;)

 

3 Responses to kohvik meile

  1. p6rgukiz says:

    Oma kohvik on hea mõte :D Selline rahulik ja idülliline, maalähedane ja mugav. Ja selline, kuhu alati tahad tagasi minna :D

  2. Krentu says:

    Aga palun informeeri maainmest, et milliseid uusi mõnusaid kohti on tekkinud või kuhu võiks järgmisel korral lastega minna?
    Oh, kohvikud on nii mõnusad! Maibrit ka alati tahab minna. Ja nt Haapsalu Müüriääres pole ma mitte püsikunde vaid mul on ka püsimenüü. Alati tellin oma lemmikut :)

  3. Diana says:

    Kusjuures väga hingelähedane postitus… Selline kohvik, mida kirjeldad on ideaalne… Kahjuks reaalsus on see, et tõeliselt hubase ja korraliku kohviku tegemine on päris kallis lõbu – Coca cola külmkapp ja mõni reklaam on need, mis tegelikult aitavad kulusid kokku hoida… Hetkel endal projekt käsil, et ühte olemasolevat kohvikut üheks hubaseks kohtumispaigaks ümber muuta – võidaks homme loteriil siis teeks kohe ühe super toreda asja… Aga kuna kahjuks iga väikese muutuse jaoks tuleb kuskilt raha leida siis paar väikest muutust nädalas on piir…

    Kusjuures ma viimasel ajal olen kohanud nii palju inimesi, kes unistavad päris oma kohvikust :)

Leave a Reply

