pisike peigmees

_MG_1501a

Eriti armas on kui pärast suviseid beebid kõhus fotosessioon, neid samu beebisid ka päriselus pildistada saab. Minu kodusessioonide pildistamise kõrval meeldivad mulle ju ka kodud väga. Nii ka pisikese Sandri kodus käisin ja ohkisin…oi kui lahe põrand ja ooo kui kõrged laed ja milline sein…vannitoas nägin, et ma ei olegi ainuke imelik, kes vannituba plaatida tahab nii vähe kui võimalik :) …ja igas kodus on midagi lahedat ja ükski kodu pole liiga väike…

No ükskord keegi küsis, et kust me sisustusideid saame…näed ma töölt korjan :) …aga Sander ka…

_MG_1251

_MG_1341

Kui ma praegu seda isaga pilti vaatasin, siis tuli meelde, kuidas ma eile meie Kärdut niimoodi hoidsin ja ütlen ausalt, et 10 minutit on max..nii rakse…ja alles ta oli sama udusulg nagu Sander…

_MG_1367

mõne uue nurga alt…minu lemmikpilt

_MG_1392

mis siis, et tool tundus kuidagi väga suur ja Sander pisike…ikka ei mahtunud :)

_MG_1306

kõige armsamat nägu teevad nad ikka siis kui emale-isale otsa vaatavad.

_MG_1408

kadedust tekitav…

_MG_1436

_MG_1239

Nagu kõik beebid jäi ka Sander magama….

_MG_1504

nad on nii armsad kui nad magavad… ja nagu näha on ka Sander nagu POP beebi ;)….

Ja pisikese Sandri sai veel täitsa nässuks teha :) …Nässu on nii armas sõna, et me oma Kärdut kutsume ka vahepeal nässuks…..

5 Responses to pisike peigmees

  1. Sandri emme says:

    Suur tänu sulle väga nässude piltide eest!
    Uskumatu, kuhu sa küll selle täppidega poisi kaotasid?! ;)
    Järgmiste kohtumisteni!

  2. Mari-Ly says:

    Oi kui ilusad! Uus nurk on hea nurk :)

  3. Marje says:

    Viimane tudupilt on maasikas tordil;)

  4. Lennuk says:

    Mulle meeldib väga see pilt beebi ja isaga! Milline ilus pilkude mäng :)

  5. Ruudo « says:

    […] Ruudot – no kas ei ole lahe nimi!!! – sattusin pildistama, tema sõbra ja naabripoisi …lahkel […]

Leave a Reply

