Maria Eliise

_MG_9767a

Õnnelikud pidid need tüdrukud olema, kes isa nägu on. Vot pisike Eliise on täiesti isa nägu. Ja isa on tal lahe :)

Peale selle, et ta eelmine suvi Eliise emaga abiellus, räägib ta vabalt eesti keelt. No mitte, et see kuidagi kummaline oleks, aga enne kui ta Eliise emaga tuttavaks sai, ei olnud ta osanud eesti keeles suurt midagi öelda. Kusjuures nende pulmas oli päris mitu sellist segaperepaari :).  Eliise tädi näiteks ka ei räägi eesti keelt, tädimees ka mitte, kusjuures tädi ja tädimehe emakeel on ka veel erinevad …aga laps käib neil eesti koolis … prantsuse omas…aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida

Eelmine aasta seal pulmas soovisid kõik külalised, et tuleks ikka pisiperet ja näe palun väga :)

_MG_0259a

printsess on kohal…

_MG_9783a

minu lemmikpilt…

_MG_0413

Kui ma esimene kord Eliisel külas käisin, siis ma vist ei meeldinud talle väga…noh teine kord ei meeldinud ka. No ma ei ole ka nii ilus kui Eliise ema …  Pärast õnneks tuli õnneks välja, et talle ei meeldinud lihtsalt paljas olla :)

See pilt on tehtud siis kui ma tegelikult olin juba uksest väljas. No alati lihtsalt tulevad need paremad pildid pärast pildistamist :)

_MG_0358

yes boss :)

_MG_0322

_MG_0366

_MG_0391

armastus paistab välja :)

2 Responses to Maria Eliise

  1. Mari says:

    Väga ilus pere! Lapse nimi on sama ilus valitud :))

    5-aastase Maria Eliise emme

  2. viimane pilt on tõeliselt soe.
    tore, et selliseid peresid ikka juurde sünnib:)

Leave a Reply

