kodu korda 4

Minu arust kõige mõnusam maja tegemiste juures on valimine. Kõike saab valida.  Vaielda tuleb ka :). Me sellised emotsionaalsed inimesed, et ega kumbki eriti alla ei anna ja nii me võime vaielda näiteks sauna ukse asukoha üle kella kolmeni öösel ja jätkata kell kaheksa hommikul. Minu põhiline mure oli, et see silma ei torkaks ja mulle kuidagi ette ei jääks. Mina saunas ei käi…minu arust on seal liiga palav ja pärast sauna pole mul kunagi mõnus tunne …aga see oli üks teine jutt :)

Valisime maja värvi :). Kõige lihtsam oli sõita ringi vaadata maju ja siis kodus vaielda. Valisime muidugi kõige koledama ilm ja õhtupooliku…aga noh mõte oli kõige tähtsam

_MG_0899

Pärast meie roosat maja olin ma kindel, et nüüd ma tahan omale rohelist. Sellest ülemisest majast sõitsin ma peaaegu iga päev mööda ja mulle on ta koguaeg meeldinud.

_MG_0894

teine valikus olnud maja saab kohe varsti valmis ja seda oleme ikka imetlemas käinud rohkem kui üks kord.

Roheline küll…aga milline …. soe roheline … selline oliivim. Kokkulepitud.

Kas maja heledam ja liistud tumedamad nagu sellel teisel pildil või vastupidi nagu esimesel pildil…. leppisime siis kokku, et maja heledam…

_MG_0898

aga selle maja leidsime ikka natuke liiga tumeda olevat…aaa…akand tulevad meil ka umbes sellised, ainult et ruute on kõvasti vähem. Meil on kokku 6 ruutu :) ühel aknal…

_MG_0903

Lõpuks võtsime kiriku keset küla ja seda sõna otseses mõttes. Maja peaks tulema selline helebeez…noh siin pildil on ta natuke liiga hele ja teine värv on natuke rohelisem kui pildil…

Järgmiseks valisime ust. Kuna meil seal majal seal kohas ust üldse ei olegi, siis vana ukse taastamisest ei saa rääkida. Mõtlesime ka lihtsalt osta üks vana uks, aga lõpuks leidsime, et kuna eeskoda pole, siis äkki ikka peaks olema uus uks.

Kui algul plaanisime teha ühe ukse, siis kuidagi on alati olnud soov omada kahepoolset ust. Esialgu võtsime ikka ühe ukse pakkumise. Klaasiga või ilma ja kui klaasiga, siis kui suure ja kuhu jne. Kalle hirmud, et keegi lööb käes läbi klaasi või jala olid ainukesed vastuväited. No aga käe klaasist läbi võib lüüa läbi ükskõik millise akna nii et see ei olnud põhjus.

Uks peaks tulema selle parempoolse akna asemele…

_MG_2322

Seal kohapeal ükskord vaadates, aga mõtlesime, et teeks ikkagi kahepoolse. Nagunii on seal mingil kummalisel kombel auk seinas olnud, nii et mõõdeti sobiv laius välja ja läksime siis sobivat ust otsima.

_MG_2361

Mina muidugi tahaks sellist ust…aga noh ma saan aru, et see on ikka natuke liig. Aga kuna ma ühe sellise vana ukse “poest” ka leidsin, siis äkki paneme selle hoopis elutoa ette… Kusjuures mulle meeldib see uks just sellisel kujul, mitte renoveerituna. Üldse ma vahel mõtlen, et miks neid vanu asju peakski nii väga restaureerima. Meil on näiteks mitu väga koledat lauda ja üks kapp ja kummut…ja mulle meeldivad need just sellepärast, et nad sellised on…

Ok seda ust me ei võta…

_MG_2365

võtame selle… klaasidega ja puha. Oi ma olen ikka osav fotograaf…uks viltu ja see must serv on minu auto. Lihtsalt vihma sadas nii kõvasti, et ma ei tahtnud välja minna :) ja shopata ka ei viitsi ;)

_MG_2367

Voh see kolmeks jagatuna meeldib mulle rohkem… aga klaasid peaks ka olema…

_MG_2368

vot selle me siis nüüd võtamegi :) ..näed ma läksin isegi autost välja selleks :). Nüüd me ainult ei tea, kas me teeme kolme värvilise või kahekga ja üldse mis värvi … Päris tihti olen ma näinud, et uks on üldse teist värvi kui maja…

Liisu joonistab teises toas ja tuli vahepeal näitama, mis tal seal on…näe emme on siin. Lasin siis tal issi ka joonistada ja kui ta minema läks, siis ütles veel, et ta joonistab onu Tarmo ka. Onu Tarmo on siis meie ehitusjuht, kes veel ei tea :)

4 Responses to kodu korda 4

  1. Merly says:

    Onu Tarmo on teil väikest viisi pereliikme staatuses juba:)

  2. sisutuse ja sisedisaini valimiseks/ideedeks surfad kinnisvara portaalides, virtuaalselt mööda teiste kodusid ja elamisi:)?

  3. maris says:

    mis sa lähed kruvid selle ukse eest ära vä?

  4. […] Üks uks…kaks ust…aga milline…pildistasime pool kalamaja kah üles… NÄED SIIN …. ja lõpuks valisime kahepoolse klaasidega ukse. Kuna need klaasid on koridori ainukesed […]

Leave a Reply

