pühapäeva õhtu…

Praegu on täielik vaikus majas…suuremad tüdrukud läksid naabripoisi ehk siis oma onupoja poole mängima ja Kärt teeb nägu, et ta kavatseb kolmandat korda täna magama minna… noh ja mina…teadagi mis :) ..tegin tavalisi pilte…

_MG_2371

nii me siis elame… kumbki suurem omas voodis, meie kolmekesi selles laias. Kallel on oma laud ja minu laud koos arvutiga on toast väljas :)

_MG_2372

kummutites on on kõik mis meil peaks lähema poole aast jooksul vaja minem. Üks kummut Ketlinile ja Liisule, keskmine on Kärdi oma, sest tema kasvab väga kiiresti riietest välja ja vajab rohkem ning viimane on siis meile Kallega kahe peale..

_MG_2392

ja ukse taga on veel konstruktsioon rippuvate riiete jaoks. Ma ikka mitu päeva mõtlesin lahenudust. Lõpuks läks maksma see 2 kipsi tüüblit ja kruvi. Lillepoti hoidja võtsime nõmmelt maja seina külest kaasa ja puu oli meil pesumasina ees kardinapuuna kasutusel.

Ühes kastis on veel laste talveriided ja alumised 2 on mu lõngad. Ma nimelt kujutan ette, et ma nüüd hakkan kuduma. Tegelikult ma juba täna isegi kudusin :)

Nii et mahub küll viiekesi ühte tuppa…

_MG_2374

Kärt sai eile kingituseks sellise nuku ja ta päriselt ka juba lööb sellele pihta. Minu arust täitsa meelega. Vahib nukku küll väga pingsalt… peale nende kahe mänguasja on Kärdule veel siin mängimiseks üks raamat ja vanakoolikõrin. Ma kohe üldse ei mäleta, mis teistel lastel oli ja kus need asjad olla võiks…

_MG_2377

naeratab ka…

_MG_2379

oi ma kuku-kukutasin ikka palju, aga näe naeratas ilusti :) No tegelikult ka, mida sa naeratad mingile mustale aparaadile, kes ema häälega kuku hüüab…

_MG_2381

Liisul ja Ketlinil on köha…selle nad said selle sama naabripoisi käest, kelle juures nad nüüd on. Kui Ketlin võtab hea meelega köharohtu, siis Liisut tuleb veenda. Kõik veensid, nii vanemad kui nooremad….lõpuks oli nii, et enne ei saa minna kui rohi on võetud…Tükk aega kõndis ümber rohu ja võttis siis lõpuks klõmaka ära…

_MG_2391

ja kus mu väike laps on…andke tagasi…

_MG_2388

helistab naabritädile, et selgitada olukorda ja küsida luba küllaminekuks. Olukord oli see, et ta tahab kariibimere piraate vaadata, aga ei tunne kella…et kas ta jõuab tulla ja kas siis tädi saab öelda, millal ta koju peaks tulema :)

Nii…ja nüüd Kärt ei taha enam seal üksinda pikutada…

aa kus Kalle on…maja ehitab loomulikult…

4 Responses to pühapäeva õhtu…

  1. maris says:

    oi mulle ei meeldi et mu kärt niimoodi voodi ääre peal pikutab. paluks koos selle asjandusega kaugemale lükata. sest ühel päeval hakkab ta ju keerama ja see võib üpris varsti olla. katariina selles vanuses juba üritas ja paari nädala pärast tegi ära ka. ega kärt ju alla ei jää.

  2. emal on sul samuti ju väga hea maitse… sama kena kodu, kui teil. ok, peaaegu sama kena:)

  3. Mari-Ly says:

    Ja Ketlin on tõesti nii suureks kasvanud!

  4. Liisapereema says:

    Ohjah, ma ka päris tihti mõtisklen, et kus mu väike laps on… Eriti kui ta kustub kuhugi ja ma pean tirima volaskit :P

Leave a Reply

