Kasvame koos

_MG_1079

Ootame koost on saanud kasvame koos. Ilmselgelt pole paljudel enam nii palju aega internetis istuda ja nüüd me siis paneme rohkem rõhku kokkusaamistele.

Suurte kõhtudega võtsime pool aastat aega siis lõpuks saime kokku 1 kord kuus. Nüüd pisikestega aga jõudsime juba esimesel kohtumisel järeldusele, et see on liiga harva. Nüüd on meil siis juba graafik millal ja kelle juures järgmine pidu toimub.

_MG_0548

Ja see pidu on meil ikka üks tööpäeva pikkune. Alustame kohe hommikul vara….nii kell 11 ja viimased (loe: tavaliselt mina oma tüdrukutega) lahkuvad nii viie ajal. Ok päris üksi me viimased nüüd kah ei ole, aga see selleks.

Igakord on nimekiri, mida keegi kaasa võtab ja võõrustaja ei pea midagi tegema. Noh niivõrd kui võrd. Näiteks jääb talle saagiks umbes 25 mähet :) …no ja süüa jääb ka natukeüle . Äkki nii palju, et töölt koju tulnud pereisa midagigi hamba alla saab. Siis kui kokkutulek meie juures oli jäi terve arbuus üle ja Kalle sõi selle ära.

_MG_0551

Esimene kokkutulek oli meie juures, kuna nüüd seda meie juurest enam ei ole, siis on minu panus antud. Järgmisele, kus juba beebisid pea poole rohkem kohal oli, ma fotokat kaasa ei võtnud. Küll aga võtsin kolmandale. Kahjuks ainult tühjade välgupatereidega, nii et teha sain põhiliselt kunsti :)

Igatahes seltskond on meil kirju ja lahe ning kokkutulekute graafik juba järgmise suveni…. Mina, kes ma ju kuidagi kodus püsida ei suuda, panin ennast juba kõigile kirja…

_MG_1044

Ahjaaa… kuigi meil on ju ikka foorum ka, siis ma “ei või” seal suurt enam sõna võtta.  Imetamisprobleemi silmnähtavalt pole. Pooled kokkutulekud on Kärt maha maganud…noh või suurema osa neist… ja koju aheldatud ma kah ei ole ning haigused (ptüi-ptüi-ptüi) meid ka ei kimbuta.  Kuidagi tundub, et muresid jagada on rohkem kui rõõme… ma püüan seal rõõmu poole pealt sõna võtta :)

_MG_1075

meie kokkutulekulõvi :)

_MG_1071

_MG_1074

Kärdu käsi on pildil ;) … ja nüüd siis minu lemmikpildid kokkutulekust…

_MG_1066

_MG_1057

_MG_1034

(6 tundi naistejuttu)

_MG_1037

_MG_1016

_MG_0986

_MG_0998

Liisu ja tulevane naabripoiss ;)

One Response to Kasvame koos

  1. mermaid says:

    Lahe punt teil!
    Ja nii tihti käite koos :)
    Super!
    Meil on ainult yks kohtumine vist olnud (2005 a lastega)

Leave a Reply

