Kärt 2 kuud

_MG_0942

Palju õnne pisikesele Kärdule!

Ma praegu just vaatasin, et mida ma Liisu kahe kuu sünnipäeval temast kirjutasin ja sealt võib üksühele kopipeist teha… ausõna.

Täpselt samamoodi on tema lemmiktegevus magamine ja teeb seda päeval kohe pikalt ja mõnuga. Kolm tundi järjest pole mingi probleem. Põhimõtteliselt ärkabki selleks üles, et natuke süüa ja siis jälle magama minna.

Naeratab järjest rohkem, aga võrreldes suurematega on ta ikka väga tõsine. Paar naeruturtsatust on küll juba ka fikseeritud, aga tõesti paar, mida publikule käsu peale korrata ei ole õnnestunud.

See istuma tõusmine on tal sama suur soov kui Liisulgi. Nii kui käest kinni võtta, hakkab oma pead upitama. Eile veel näiteks lebotas kõhuli minu peale…nii et jalad olid nö maas. Tõstis siis käsi niimoodi, et sai järjest edasi minna kuni kukkus kõhu pealt maha.

Muidu selili olles vehib ka kaootiliselt käte-jalgadega.

No ja võimlemisega on ikka täpselt sama jutt. Masaaz – palun väga…aga mingi rohutirtsu tants või vasara heida a la vello vaher – tänan ei. Mul just läks kõht tühjaks ja ma just praegu tahan süüa. Nii meil siis tavaliselt möödubki võimlemise teine pool süües. Kusjuures see ei ole nii, et mitte kellegile seal ei meeldi…meelidb küll. Lihtsalt ühelegi minu lapsele pole see nii väga meeldinud.

Muidu rahulik ja rõõmus. Nutab siis kui kõht tühi või pole minu süles. Kui Liisuga meil ikka mingi jama oli vahepeal, siis Kärt on ikka väga vähe nutnud võrreldes teistega. No minut kaks kõige rohkem järjest, sest noh alati ei jõua ma nii kiirelt kui preili nõuab. Kusjuures kui ma nüüd mõtlema hakkan, siis minu süles olles polegi ta vist kunagi nutnud.

Üks erinevus siiski on ka. Tal on ju juuksed ja mingit välist sarnasust kahe kuuse Liisuga kahe kuusel Kärdul küll ei ole.

Kui mitte välise sarnauses all kehakaalu mõelda. See on Kärdul ikka arvestatav ja oli minu mäletamist mööda ka teistel. Ma homme lähengi võtan arsti juurest kolme lapse kasvukõverad ja siis saab kohe võrrelda.

Piltide järgi tundub, et Ketlini moodi on ta rohkem…aga eks paista. Ma hoian ikka sellest õlekõrrest kinni, et äkki on minu moodi :). Mul aga oli ikka palju rohkem juukseid.

_MG_0938

4 Responses to Kärt 2 kuud

  1. maris says:

    Ristiema soovib siis veelkord õnne pisikesele Kärdile!

  2. Kristiina says:

    Palju õnne! See on täiesti uskumatu, kuidas teiste inimeste lapsed niimoodi kiiresti kasvavad. Ta ju alles sündis… no ikka täiesti alles.
    Ja minu silmale on ta küll väga sinu moodi ;)

  3. nelladella says:

    Palju õnne Kärt-laps!
    Seda ma ei tea, kelle moodi Kärt on, aga Liisu oli väga Simona moodi. Või siis vastuoidi, Simona tuli ju hiljem (ja üheskoos on nad Jaan Tätte nägu :-)))

  4. Merit says:

    palju, palju õnne väike Kärt!

Leave a Reply

