kodutee

_MG_1108

Ühe armsa inimese vihje järgi olen nüüd ühte kodublogi jälginud. Täitsa lahe on vaadata kuidas kõik on aja jooksul muutunud. No ja mis siis muud, kui sama teha.

Täna siis võtsingi koledast ilmast hoolimata fotoka kaasa, et algust teha. Minu õnn, et ma ka suvel korra sinna fotokaga sattusin, sest juba on silmaga nähtavad muutused toimunud.

Aga algusest…

Kui suure tee pealt ära keerata, siis on vaade selline nagu esimesel pildil…ja teisel ka…

_MG_1113

Kui selle ülemise kurvi taha jõuda, siis avaneb selline vaade…

_MG_1116

Allee lõpus tuleb paremale keerata…

_MG_1213

Tegelikult selle pildi ma tegin tagasi tulles ja selle sõdurpoisi viisin Raplasse :). Kuna kalamees just jõudis, siis küsimus, kas näkkas tundunuks kohatu…

_MG_1118

järgmine alle koduteel…

_MG_1123

ja näe maja juba paistabki….

_MG_1181

Ilusate vaadetega on nüüd kõik. Edaspidi tuleb nüüd ainult koledaid pilte…sest kogu maja ümbrus on selline nagu on…AUS… aga eks siis pärast see kontrast tunudb äkki suurem ;)

Aga õunu meil on. Osad on suured ja ilusad…osad on magusad… piisavalt, et mahlaks teha…näiteks järgmine aasta.

Täna näiteks vaidlesime kuhu meil sahvris riiul tuleb ja kui mitu ja kui kõrgele…mehed…

_MG_1192

need olid väga-väga hapud õunad…

_MG_1200

keset suurt segadust on seal mõni lill ka…

_MG_1172

aga vaade on ikka ka…. Seal kus ma seisan mõtlesin ma teha istumisnurga ja Kalle istutas sinna just meie nõmme aiast võetud kuldvihma pojakese.

_MG_1130

AUS pilt ka…pool katust on tehtud…kanalisatsioon pandud, vesi remonditud… mehed ka katusel nagu näha ;)

Järgmine kord siis näitan, mis majas sees tehakse… seal oli üks maskiga tulnukas, kes igale pildile jäi ;)

10 Responses to kodutee

  1. Meeli says:

    Jessas, välisvaate järgi olete omale mõisa ostnud – niiiiii suur tundub.
    Aga alleed on väga mõnusad, hinge haarab selline rahuliku kulgemise tunne.

  2. Mari says:

    See on küll ilus ja suur maja, paras teie kasvavale perele :)

  3. Age says:

    Teil saab nüüd tõesti palju ruumi olema.

  4. ma olin täpselt sellist tüüpi majas Hiiumaal mitu aastat malevas.
    Päris mahukas on see maja tõesti. väga väärikas igas tahes. ma juba kujutan ette, kui kena ilus ja kodune see teil lõpuks välja kukub.
    huh ja see värviline kodutee ja avarus ja silmapiir, mis su piltidelt avaneb – amps:)

  5. Katariina says:

    Appi, Krista, kui SUUUUR maja. Obviously ei kavatse te kolme lapsega piirduda :D

  6. maris says:

    aga mina käisin seal täna. polnud liiga suur midagi. täitsa paras oli. maja tagant oleks pidanud ka pildistama, seal oleks veel ausam olnud. kalle oli just mingi suure rõdumoodi asja maja küljest alla tõmmanud. ja üle kolme lastetoa ei tule ütles kalle. et kui veel lapsi tuleb, peavad jagama. aga jah, väga võimas oli. ja minu rõõmuks ikka mõned naabrid üle põllu paistsid. kes ohu korral appi tõttavad. (kuigi need olid vist penisonärid, ma ei tea kui ruttu nad jõuavad)

  7. nelladella says:

    Vot sahvri juttu võiks ükskord, kui kokku saame, ajada, ma olen ka terve viimase nädalavahetuse sahvriteemalainel olnud. Sa tead midagi tänapäevastest kompressor-lahendustest?? Vot ma ka ei teadnud.

  8. Marje says:

    Ma ootan kohe põnevusega, mida te selle uue koduga kõik ette võtate. Kui imepisikese krundiga väikesest Nõmme elamisest sai nii hubane ja stiilne kodu, siis nüüd on mängumaad oi-oi kui palju. Edu teile igatahes… ja ma juba tahaks väga külla tulla:)

  9. naminami says:

    Ja ma niiii põnevil, et kus kandis see uus kodu täpsemalt on. Mul pool suguvõsa Raplamaal (täna veetsime ise nt terve päeva Alu/Rapla/Lelle kandis), nii et veidikenegi tuttav kant.

  10. Tinn says:

    Maal on ilus elada. Kindlasti tuleb teie kodu v2ga 6dus ja armas. J6udu.

Leave a Reply

