Viimane suvine pulm

_MG_4768

Sellel suvel oli meil Kärt mõõdupuuks. Selleks, et kaua ma siis tööd teen. Mis siis et kolmas, aga ikka ei tea ju kuidas läheb ja kas ma jõuan jne.  Lõpuks jõudsin küll veel 2 päeva enne sünnitustki tööd teha, aga see selleks.

Nemad leidsin mind siit :) tervitused siitpoolt euroopasse :) ja mul on hea tunne kui inimesed teavad, mis nad oodata võivad. Ma ju ikka alati põen seda, et kas ikka meeldib ja äkki ikka ei meeldi jne….  Ja kõik läks nii nagu plaanitud ja minu arust natuke paremini. Ise oskan öelda, et paremat punkti pulmahooajale ei oleks osanud tahtagi.

_MG_4079

Juba algus oli mõnus. Peigmees, kes saabub suure kausi maasikatega. Pruut, kes iga minutiga läheb järjest ilusamaks :) Meikar, kes teeb oma tööd lausa lennates, päike ning muidugi mõnus interjöör, mida ei saanud kuidagi jätta kasutamata.

_MG_4172

2 pruuti :)

_MG_4153

tasakaal ….  Ma just istusin seal kust ma ka pilti tegin ja muudkui vaatasin…et kui mõnusalt peegeldab…

_MG_4242

esialgu jõudsime ainult uksest välja…noh nagu alati. Tavaliselt ongi ilusalongi ukse kõrval juba lahedaid kohti…

_MG_4199

minu lemmikpilt pruudist

_MG_4340

mere ääres käisime ka….turvatud kohas ;).

_MG_4388

ja teine lemmikpilt…

_MG_4566

Ma olen ikka juba liiga palju internetis kolanud, sest hoolimata päikeselisest suvepäevast (või siis just selle pärast) meeldivad mulle endale väga just siseruumides tehtud pildid. Viimased vallalised hetked raekoja ooteruumis…

_MG_4755

ja nüüd juba abielus. Ei ole ju suurt vahet :) ja kui juba peegeldamiseks läks.

Minu tööpäev sai peale registreerimist juba peaaegu otsa. Jäid veel pildid sõpradega ning pruutpaari lahkel kutsel õhtusöök. Vot see õhtusöök saab eraldi postituse, sest see oli seda väärt…. nii et rohkem ma sellest praegu ei räägi, aga kui mul on võimalus olla koos nii ilusa paariga sellises hotellis, siis ei saanud ka seda võimalust kasutamata jätta…

_MG_4819

_MG_4845

_MG_4832

minu lemmikpilt.  Vist esimest korda on minu lemmikpilt ka pruutpaari lemmik :)

7 Responses to Viimane suvine pulm

  1. Mari-Ly says:

    Aina paremaks lähevad su pildid!

  2. Eva says:

    Imelised pildid! Mina, kes ma kunagi arvasin, et mina küll ei abiellu, olen Sinu pulmaseeriaid vaadeldes tabanud mõttelt, et mis oleks kui… :)

  3. Pille says:

    No Krista, kuidas sa oskad kohe niimoodi südame soojaks teha ja nii armas olla?! :) Kõigepealt piltidega ja nüüd selle postitusega..

    Ütlen veelkord, et piltidega jäime väga-väga rahule. Neid on niii palju ja seda rohkem on ka lemmikpilte ning mingisuguse valiku tegemine on ikka väga raske olnud. Sõbrad on ka fotograafile väga palju kiidusõnu avaldanud ja ühtlasi olen ma sind ka agaralt igalepoole soovitanud :)

    Igatahes veelkord suured tänud töö ja seltskonna eest ning loodetavasti on põhjust veelgi kohtuda ;)

    Ja ootan ka huviga õhtusöögiosa postitust :))

    Pille ja Rein

  4. maris says:

    kakoi viimane. misasi see meil siis oli? kalapüügivõistlus vä?

  5. krista says:

    Maris teil oli sügisel :) …uue hooaja esimene…

  6. maris says:

    sügis algab alles mingi 22. sept või midagi nii. meil oli suvel.

  7. Inx says:

    Oi, kuidas ma imetlen alati su pilte :)

Leave a Reply

