Ralf Patrick ja Jonas Philip

_MG_9631

Kõlab juba nagu välismaal :) … Ma nüüd otsustasin, et ma pildistan paar kuud ainult beebisid. Esimese hooga mõtlesin, et ei tee üldse midagi. Noh mulle ju kunagi detsembris hakatakse selle eest maksma, et ma midagi ei teeks ja ainult ema oleks. No aga mulle niiiii meeldib, et kuidagi ei suuda ära öelda. Väga raske südamega ütlen nüüd pea iga päev muid töid ära…aga beebidest ma ei loobu :)

_MG_9488

Jonas isaga ja emaga

_MG_9520

_MG_9515

emaga ei saa kaua olla…söögiisu tuleb peale… ja nii pehme voldiline :)

_MG_9659

suurem vend

_MG_9662

väistav kui suurem vend emaga poseerib…

_MG_9685

Terve see aeg kui ma neil külas olin ma muudkui käisin ja ohkasin…no küll on alles ilus uks. niii ilus uks… ja siis pidi terve pere seal ukse taustal poseerima…

_MG_9714aja see uks viib magamistuppa…oi ma olen kade….

One Response to Ralf Patrick ja Jonas Philip

  1. Marje says:

    Ma juba mitmendat korda vaatan seda seeriat.. ja kuidagi eriti soojad emotsioonid on neil piltidel. Mitte et neid enamus kordadel ei oleks, aga mõnikord tuleb kohe eriti hästi välja. Näiteks see eelviimane pilt, kus isal silmad kinni või siis voldikesed ja ema haukamine.. võrratu:)

Leave a Reply

