Kolm last ja kohvik

_MG_0923

Just hakkas ühest ajakirjast silma ühe lugeja arvamus, kuidas ta ei taha supernaistest enam lugeda, vaid täiesti tavalistest. Ma olen ka tegelikult tavaline. Mul endalgi on vahepeal oma blogi lugedes tunne jäänud, et ma olen väga tubli. Tegelikult ei ole …ausõna :) ja lapsed ja mees on ka täitsa tavalised. Noh minu jaoks on nad muidugi täiuslikud ja imelised…aga tegelikult täitsa tavalised :)

Nii ma näiteks kolimise päeva hommikul mõtlesin, et ohh kuidas ma ei viitsi minna kolima. Teeks midagi huvitavamat ja nii ma siis otsustasingi, et ma võtan oma kolm last, kutsun veel kahe lapsega Kärdi ristiema ka kaasa ja lähme hoopis kirjanike majja pipit kuulama.

_MG_0917

Kalle tormas juba hommikul pool 8 kolima ja minu vanemad kell 9. Vot nemad olid tublid. Meie uimerdasime nagu alati viimase minutini ja siis kiirustasime, et jõuda kella 12-ks kirjanike majja. Teel ostsime komme. No mis nad panevad kõige mugavama peatumisega sularahaautomaadi otse kommipoe ukse kõrvale. Ja siis veel sellise poe, kus sa saad komme kasvõi ühe kaupa osta. Ma ostsin kolme kaupa ja seda vähemalt kümnest erinevast sordist.

Pipi juurde jõudsime täpselt õigel ajal…kah nagu meie alati..õigel ajal. Hiljaks mulle jääda ei meeldi, aga varem ma ka ei jõua. No ja kolme lapsega õigeks ajaks on igati tubli saavutus. Pipi vaadatud ja pannkoogid söödud, said lapsed joosta nii kaua kui meil lõpuks imelik hakkas. Viimased olime vist nagu nii. Me tavaliselt olemegi viimased ;)

_MG_0915

Edasi..edasi läksime kohvikusse. Mis see siis ära ei ole. Valisime silmale kõige lähema kohviku Matilde nimelise ja laiutasime siis kohe mõnuga diivani peal. Meie emad muidugi. Lapsed istusid ikka viisakalt kõvadel toolidel. Nemad said ühe piruka ja mahla…ja meie ei söönud kooki.

Ära läksime siis kui jalgadel lapsed juba teiste kohviku külastajate käest küsima läksid, et mida nad söövad ja poolpaljalt õue tahtsid minna. Õnneks mööduvad turistid nägid, et selles kohvikus on lapsed tertulnud ja astus sinna sisse teisigi lastega peresid.

_MG_0912

Natuke mängisid tüdrukud veel nö mänguväljakul ka. No ja siis oli juba oht, et äkki Kärt ärkab üles ja tuli igaks juhuks koju minna.  Nimelt tema ikka magas alates kodust lahkumisest ja magas veel koduni kah.Ma ikka arvestan sellega, et kui Kärt ükskord jalad alla saab, on Ketlinil nii palju mõistutst peas, et temale enam tähelepanu pöörama ei pea.

_MG_0921

Ühesõnaga sai nüüd ära proovitud kuidas on nö üksi kolme lapsega kohvikus käia ja pole häda midagi kui mõni sõbranna kaasas on, mis siis et tal endal kah kaks last, kellest üks ei saa suurt sõnadest aru…aga ikkagi moraalne tugi vähemalt ;)…. aaa ja vetsu saab hädapärast minna. Naljakas muidugi oleks võimalikud variandi…kas ronin üksi koos kolme lapsega sinna või jätan kolm last kohvikusse oma pead…või mis?

Muidu oli ju käik nagu kahe lapsega :). No kui mul fotokas kaasas oleks olnud…vot siis oleks küll liiga tubli olnud. Seal Pipi juures oli selline hetke, kus pipi kutsus endaga pilti tegema. Liisu küll seisis tükk aega pipi läheduses ja vahtisis ühele fotokaga isale pikalt otsa..aga pilti ta ei saanud.

_MG_0908

Nii et pilte tegin siin kodustes tingimustes üks õhtu …

2 Responses to Kolm last ja kohvik

  1. triin says:

    mul ka kohe tuli meelde, et tõesti mingil hetkel oli probleem, et üksi olles ei saanud kempsu minna. Et kui ei olnud käru kaasas ja Leena veel püsti ei püsinud :). Nüüd kõik meelest läinud juba. Ja käin lastega kohvikus, siis ikka kohe nagu mõnus seltskond. Saab huvitavaid asju kuulda ja palju nalja :). Kõik ajad lastega on ilusad.

  2. Merit says:

    Teie Kärdul on eriti lahe soeng.

Leave a Reply

