Sõprade eeskujul

Tore ju, et sõprade eeskuju on nakkav :) Kui esimene pere pidi juba kohe koos sõpradega tulema, siis teine pere kirjutas isegi ühes mu blogipostituse kommis, et näe miks neist on juba 2 korda pilti tehtud ja meist veel mitte ühtegi.

Minu võit on jälle see, et ma imearmsaid lapsi sain pildile jäädvustada ja lahedate vanematega aega veeta…

_MG_7999

musitajad

_MG_8008

_MG_8014

_MG_8091

tegelikult oli 2 preilit…

_MG_8072

_MG_8215

_MG_8250

_MG_8119

leia 5 erinevust :)

_MG_8111

_MG_8134

ma tean, et kõik fotograafid teavad seda graffitit, aga mina alles leidsin selle :)

_MG_8158

_MG_8198

Teise pere väikesed oli nii kadedaks tegevalt ema nägu ja naeratasid koguaeg!!! Polegi vist kunagi niiiii koostöövalmist pisikest preilit kohanud…

_MG_8850

_MG_8859

_MG_8898

mis siis, et päike paistab silma…ikka naeratab

_MG_8916

_MG_9107

_MG_9069

_MG_8965

ikka on ema nägu ;)

_MG_9206

_MG_8986

_MG_8995

eakohane solvumine :)

_MG_9241

_MG_9252

peidus….

6 Responses to Sõprade eeskujul

  1. Karin says:

    see beebi korvis on küll superluks pilt. puhas võidutöö :))) (nii pilt kui beebi :) )

  2. Beebi korvis on võidutöö! Loodame et kuulutatakse teemakohane võistlus välja…

  3. kadrifotopesa says:

    Korviga pilt on tõesti armas:)!

  4. Erru says:

    Näed, tuli välja, et teise pere emme on mu kaasale kaugelt tuttav :)

  5. kiti says:

    Korvipildid tõesti armsad, ma enda beebi korvipiltidega ka lirahul, samuti kõik mu tuttavad :P

Leave a Reply

