Püsikliendid…..

Eelmine aasta leidis mind üks armas pere. Neil oli selline traditsioon, et igal aastal käivad nad perega pilti tegemas ja igakord erineva fotograafi juures. Nüüd siis jõudsid nad järjega minu juurde. Tegime pildid ära ja nagu päris tihti  (ja ma arvan, et ka väga paljudel teised fotograafid) jäime ka edasi suhtlema. Minu puhul siis on see nö ema asi…kui ikka on omal ka samas vanuses lapsed, siis jätkub juttu alati kauemaks.

Ja väga armas oli siis üllatus kui me sellel aastal jälle pildistamiseks kohtusime. Minu jaoks muidugi oli see suur au :).  Sobivat suveilma valides jõudis Kärt sündida, nii et see fotosessioon oligi minu esimene pärast sünnitust.

Ma tean ju ise väga hästi, mida tähendab kolme tüdruku korraga pildi peale saamine ja seda enam oli mul hea meel, et lõpuks kõik preilid minu poolt olid. Kõik  koos läks asi natuke keerulisemaks, aga igaüks eraldi oli küll lahe…

Kõige noorem laps on kõigi lemmik

_MG_9969

_MG_9931

_MG_0081

Pere keskmine hoidis rohkem issi poole…

_MG_9939

_MG_0207

_MG_0111

_MG_0165

emmega ka :)

_MG_0235

Kui ma neid pilte kodus arvutis vaatasin, siis mul oli koguaeg kuidagi tuttav tunne…ja kui ma siis trepist alla läksin ja iseendast nelja aastasena tehtud pilti nägin, siis ma sain aru…näe mina olin umbes-täpselt tema moodi :)))

Kõige vanem tüdruk on kõige iseseisvam….talle meeldis pildi peal olla küll, aga soovitavalt üksinda… Kusjuures järgmiseks aastaks oli tal juba plaan olemas, kus ja milliseid pilte ta tahaks… :)

_MG_0270

_MG_0220a

Terve pere korraga pildile saamine ei olnud lihtne…

_MG_0180

_MG_9856

ema-isa kahekesi…aga palun :)

_MG_0258

Ilusad inimesed peavadki palju lapsi saama ja kui nemad neljandana poja saavad, siis ma luban, et ma hakkan ka mõtlema ;)

2 Responses to Püsikliendid…..

  1. inga says:

    pead hakkama mõtlema “püsikliendi soodustuse” peale:)
    et kui kutsuvad sind pulma pildistama, siis kuldpulmad teed tasuta;)

  2. aivar says:

    Ma nüüd poissi ei julge küll lubada ;) kuid kui meil neljas tuleb, siis varbaid kutusme ikka pildistama :)

Leave a Reply

