Kärt magab

_MG_9927

No millest need beebiemad ikka räägivad…kuidas magab ja kas magab ja kus magab …no ja natuke söögist ka …millestki oli veel ;)

Ma siis räägin ka magamisest. Magamisega on meil kõik väga hästi. Sünnist saati teeb seda puhta naudinguga ja igal pool ja igal ajal. Kusjuures mul on kõik lapsed head magajad olnud tegelikult. Aga kuidagi on ikka selline tunne, et läheb järjest paremaks…

Näitena võib ju kohe tuua tänase päeva… Kuna mul oli plaan minna täna kell 11 tööle, tuli Kärt ajada üles (täitsa õige…ajada üles) kuskil kella 9 ajal, et ta oleks natuke üelval, et ta kindlasti siis jälle õigel ajal magama jääks. Plaan oli super, aga tuli välja, et oleks hea minna tööle hoopis tunnike hiljem. Pole probleemi, äkki kui Kärt on kauem üleval, siis magab ka kauem. Kuni kella 11.30 suutsin teda üleval hoida, aga siis vajus ikka silm vägisi kinna ja riidesse panin juba magavat Kärti ja vanker tuli ainult üle ukse lükata.

Koju tagasi jõudsin kahe ajal ja Kärt magas veel mõnuga peaaegu kolmeni.

_MG_9909

Järgmine asi päevaplaanis oli lasteaia koosolek kell pool kuus. Jälle oleks hea kui ta siis magaks…nii et nüüd oli plaanis ülevalolek kuni kella 5-ni. 2 tundi…mis see siis ära ei ole. Kärt, aga oleks tahtnud parema meelega magada. Ta nutma nii väga ei hakkagi. lihtsalt silm hakkab kinni vajuma…Nii kui autosse sai, vajuski silm kinni…ja mitte ainult Kärdil vaid ka Liisul. Mina olin koosolekul, Ketlin kiikus õues ja Kalle valvas autos ülejäänud magavaid lapsi.

Pärast koosolekut läksime veel poodi…Liisu ärkas siis üles, aga Kärt mitte ja praegu on kell peaaegu üheksa ja Kärt ikka magab. No täna ju 2 korda hoiti teda vägisi üleval ja nüüd on aus, et ta saab magada nii kaua kui tahab :)

Käisin kontrollisin…magab :)

Ja öösel magab ka ilusti. Sööb ka, aga palju harvemini kui teised tüdrukud sõid….

_MG_9924

Pildid on paar päeva tagasi tehtud kui ta siin igal pool ja ükskõik kuidas magas…

_MG_9911

Liisu ajas ta vahepeal üles ka ;)

21 Responses to Kärt magab

  1. nelladella says:

    Sellised postitused tuleks ära keelata:-) Või siis vähemalt maksu alla panna. Mitte et minu lapsed maganud poleks. Vähemalt Simona magas nagu kott. Aga kui paljud lapsed ei maga.. Loodetavasti nende emmed ei satu selle jutujupi otsa:-)

  2. naminami says:

    Me tütreke magab ka sedasi põrandal. Mängib seal oma mänguasjadega, laliseb ja jutustab, tiirleb (ta ikka veel ei rooma). Ja siis saabub vaikus ja kui ma piilun, siis magab umbes-täpselt selles asendis, nagu Kärt teisel pildil.

  3. Erru says:

    Appi! Kus selliseid lapsi antakse? Palun mulle ka vahelduseks mõni. Mina kahjuks kuulun nende emmede kategooriasse, kelle puhul Nelladella lootis, et nad selle jutu otsa ei satu. Nüüd ei jaksa ennast ära kiruda, et lugesin. Minu just 6-kuuseks saanu magas eile näiteks 2×30 minutit. Mina ei pea seda normaalseks. Ohh, kuidas mõnel veab ikka.

  4. pille says:

    khm, ma kahjuks siiski lugesin seda postitust :P õigus, Nele, tuleks ära keelata jahh! :)
    minu Eke, kes pole 2kuunegi veel magas eile päeval kolm korda, iga kord täpselt 30 minti rahulikult, ülejäänud aja tukkus vaid kärutades või iga 5 minuti tagant lutti tagasi suhu toppides.
    aga ma ei tohi viriseda tegelikult, sest vahel harva magab ikka 3 tundi jutti ka ja muidu on ta ju täiesti rahulik ja rõõmus laps! :)

  5. Regina says:

    No küll te olete armsad. Teil sujub kõik nagu õlitatult. Oleks vaid ise osanud olla nii rahulik…et oleks sellised rahulikud lapsed ja õhkkond. Jõudu teile!

  6. Merit says:

    Ma ikka sülitan kogu aeg üle õla 3korda ja loodan, et nii jääbki, sest meie Triinu Marta on ka kuldne magaja.
    Hommikul ärkab poole 8 paiku, kui ma teda u. 0840 paiku õue riietesse topin, läheb tal tavaliselt silm kinni. Siis jalutame käruga Ukut lasteaeda viima ning koju tagasi jõudes, tukastab ta veel tunnikese aias. Kl 10 paiku tõuseb, et süüa ning tegutseda, kl 11 ajal jääb 3tunniks uuesti magama. Siis 1530 ajal jalutame lasteada Ukule järgi ning mulle sobivalt jääb ta jälle magama, siis me jõuame veel Ukuga tavaliselt natuke hoovis mängida ja 1700 paiku Triinu Marta ärkab. Umbes 3tunnikest on ta üleval ja 8 paiku läheb jälle magama, et siis 3-4 ajal öösel korra süüa.

  7. kats says:

    kadestan. kohe kõvasti. meil mõlemad lapsed sõid iga 1,5h tagant või kisasid. arvan, et emas suuresti kinni. oled ise mõnus ja lapsed tunnevad turvaliselt. mina, aga selline ülimuretseja. käisin ka teist last samamoodi iga nati aja taga vaatamas, et pole ära lämbunud. võib-olla, egas tea, kui oleks neil rahus lasnud magada, oleks asi ehk teisiti olnud.

  8. krista says:

    ma olen juba ammu endale välja mõelnud, et kõik on minu mõtlemises kinni :) … ja nii ta meil siis selline tublike on.
    Eks ma ka valin erinevaid variante…näiteks õhtul kodus, kus suuremad tüdrukud kilkavad ja hüppavad ja vahel lihtsalt karjuvad üksteise peale on Kärdi ainuvõimalik magamisviis kas linas või õues…kuskil üksinda voodipeal oleks suht lootusetu.

    Täna hommik on ka lahe… kell 10.30 oli mul kuu aega tagasi pandud hambaarsti aeg. Mõtlesin siin võimalike variante ja lõpuks otsustasin, et eks hommiku näitab. Kella kuue aial ajas mähe läbi ja nii me siis üks pool tundi naeratasime ja siis Kärt sõi ja jäi magama…kell 8 sõi uuesti ja magas edasi…Kell kümme siis küsisin Kalle käest, et kas annan süüa või loodame, et üles ärgates on ikka rõõmus. Andsin talle läbi une süüa..sõi ilusti…ja magas edasi… praegu on kell 11.30 ja ma juba tagasin, aga tema ikka veel magab.
    Nüüd hakkame varsti võimlema minema…nii et siis vist ongi ta üleval oleku aeg :))))

  9. maris says:

    mie katariina kolm esimest kuud mödusid ka enam-vähem nii, nagu kärdil. selle vahega, et kodus voodis sai ta magada oluliselt vähem, kuna oli suvi ja me sõitsime ringi. siis magas ta linas ja mõnikord vankris või turvahällis. aga ikka muudkui magas. öösel kõik ööd magas söömata. ja siis kolmanda kuu sünnipäeva paiku tuli mu isa külla ja ütles elutargalt: raskem aeg on nüüd siis läbi. ma ei julgenud eriti naerda ka, kartsin, et äkki siis muidu raskem aeg algab. aga õnneks on muutunud vaid see, et ta on rohkem üleval aga kui magab, sis endiselt hästi. ja ärkvelolekud meeldivad talle ju ka.

  10. maris says:

    ma tahtsin veel lisada, et kui te nüüd arvate, et mis elul viga, kui imik kõik ööd põõnab ja isegi ei söö. aga eks looduses ole kõik tasakaalus – üles ärkab ja teiste voodisse poeb hoopis leevike.

  11. Merit says:

    kuldsed sõnad Maris, täpselt nii ongi, et siis kui beebi magab, on öösel ärkvel teine tegelane, vahest räägib või lausa karjub, eile öösel nõudis kl 1 süüa, üldiselt aga jalutab keset ööd padja ja tekiga otse meie voodisse.

  12. krista says:

    on jah tasakaalus ;)meil see kallutatud minu poole. Seda, et rasedana vahel pool ööd üleval passisin, oli nagu kuidagi põhjendatud…aga nüüd….
    Niigi olen mina viimane, kes magama jääb ja võin siin kahe magava lapse vahel vabalt raamatut lugeda, aga üks öö passisin ligi 2 tundi öösel üleval…siis oli nats imelik tuld põlema panna ja lugeda. Ootasin siis, et Kärt üles ärkaks ja sööks, sest siis peaks mingit minule und tekitavat asja tekkima ;)

  13. Eve says:

    sellised postitused tuleks tõesti ära keelata, sest mina niikuinii ei usu, et sellised unekotid-lapsed tegelikult ka olemas on :))) meie krõll magas nii väikselt 3×30 min päevas ja öösel magama õppis ta alles nüüd kui lasteaeda läks… ehk siis pea 2 ja pool aastat hiljem. mul võiks ka kohe paar last rohkem olla kui nad oleksid väiksena pooltki nii unimütsikud kui Kärt :)

  14. krista says:

    Eve – ega mul siis muidu neid nii järjest ei oleks ;)

  15. Marje says:

    Tasakaalust rääkides, siis Grete magas beebina öösel väga kehvasti, ärkas iga tunni tagant ja siis iga kord sõi kui ärkas. Ja alati ei jäänud uuesti magama ka, vaid talle meeldis öösel Krista moodi üleval olla…oleks osanud lugeda, oleks ta seda kindlasti teinud;) ja mina olin seetõttu korralik zombi… samas alates 9-st elukuust on ta maganud oma toas ja oma voodis ja seda ise eelistanud. Meie vahel talle magada ei meeldi ja öösel tuleb “külla” ainult siis kui õudukat näeb. Seda õnneks juhtub väga harva ja siis ta viibib ka meie seltsis max 10 minutit ja jalutab oma voodisse edasi magama. Niiet väga muretu elu on nüüd:)

  16. nelladella says:

    Aga meie Simona – endine kuldmagaja – ärkab hetkel öösiti nii umbes täpselt 10-12 korda. Ja iga kord sööb. Ja kui ma mõtlen, et äkki ei annaks rinda, siis saab nii kurjaks, et ma pigem kähku annan. Et ülejäänud pereliikmed keset ööd välja ei peaks kolima.

    Vot sellised ajad võivad teid ees oodata.

    (aga tegelikult on tõepoolest suur osa lapse käitumisest ema mõtlemises kinni, ma küll ei tea, millised mõtted seda non-stop imemist esile kutsuvad :-)))

    Nele,
    unetute eest seisja :-)

  17. Eve says:

    Krista, palun mulle siis üks supermagajast tüdruku saamise retsept siia, ma hakkaks kohe praktiseerima ja siis on pärast kedagi peale enda süüdistada, kui jälle poiss tuleb :))))

  18. […] meie väikeses veeklaasis tormanud terve hommikupooliku. Igatahes ei ole see midagi sellist, nagu neil siin. Vaid oluliselt reaalsem elu […]

  19. krista says:

    Nele – mul on ka eelmised tüdrukud enne aastaseks saamist sellist söögirallit öösel korraldanud. Mina ikka andsin siis alla …. no minu magamist hakkas asi ikka kõvasti segama…

    Eve – vota mina ei tea midagi…mul pole ükski tüdruk isegi mitte minu nägu. Muidu on mul selline tunne, et mida vähem ma temaga räägin ja kussutan ja sussutan, seda rahulikumalt saab tema elada ja seega ka magada.

    Isegi ma mäletan, kui ükskord ammu Liisu beebina magama ei tahtnud jääda ja nuttis, siis sättisin mina ennast rahulikult teleka ette pikutama, võtsin karjuva lapse kõhu peale ja nii me siis seal olime…kuni tema alla andis ja magama jäi.

    Vot ma arvan, et laiskus on see märksõna ;)

  20. Erru says:

    Ma pean siinkohal hoiatama, et see nutva lapse kõhu peale võtmine ja ootamine kumb ennem alla annab ei pruugi kõigi lastega toimida. Meie oleme oma pisemaga ka viimases hädas, kui kõik muud nipid otsas, seda proovinud, et ta sülle võtnud ja tal nutta lasknud. Sellest laupäevast on näiteks just näide, kus ta jäi magama küll, aga kogu selle magamise pool tundi ta nuttis edasi. Siis ajas jälle silma lahti ja nuttis, kuni mõne aja pärast lõpuks maha rahunes. Müstika, ma ütlen.

  21. krista says:

    No meie müstika jäi kell 1 autos magama, käis minuga kahes poes ja magab siiamaani…kell saab kohe 5.

    Aga Erin, pane tähele…kui nad ükskord pubekad on, siis mul on pea halle karvu täis kui sa samal ajal ei teagi mida puberteet tähendab :)

Leave a Reply

