suured ja väiksed sõbrad…

Viimasel ajal on mul tunne, et mul on väga palju sõpru…no eriti siis kui ma näiteks oma blogi statistikat  vaatamas käin.

Päris sõpru käin ma pildistamas ka…see on selline kahe otsaga asi. Ühelt poolt oleks nagu väga lihtne, tean ja tunnen, aga teiselt poolt jälle raskem, sest äkki ei tule nii hästi välja ja mis siis saab.

Sõpradele julgen ma ka rohkem öelda, mida ma tahaks ;)

Nii ma siis tahtsin ka pisikest Katariinat pildistada kindlasti õues ja palja peaga. Selleks pdime natuke ootama. Ega ma isegi ei julge öelda, kas ma kahe nädalase beebi julgeks õues paljaks koorida selleks, et üks hull tast pilti saaks teha. Nii me siis jätsime riided selga, kuigi ta enam kahe nädalane ei olnud ;)…tuul oli hoopis..

_MG_3821

_MG_3854

_MG_3904

_MG_3976

Mulle endale nii meeldivad need rohelised mullid….alumine pilt on üks lemmikuid…

_MG_3992

_MG_4004

_MG_3824

Perekond K-l oli see aasta tegude rohke ja nende pulmas käisin ma ka ning nüüd kuuluvad need tüdrukud ka meie perre ;)

Et siis Eesti ikka väga pisike tunduks, olid esimese ja teise pere emad esimeses klassis pinginaabrid. Mina mäletan kah mõlemaid kooliajast kuigi me ei käinud ühes koolis, aga ikkagi. Suhtlema hakkasime siiski rohkem tänu lastele.

_MG_5185

Tema oli mu esimene beebimodell, siis oli ta 5-päevane ja temast saigi mu bebipiltide armastuse alguse.

_MG_5176

emaarmastus

_MG_5163

_MG_5139

_MG_5209

4 Responses to suured ja väiksed sõbrad…

  1. Katrin says:

    Mulle meeldivad “rohelised” pildid kõikse enam :) Eriti muidugi Simona ;) !

  2. Sinitihane says:

    See triibuseelikus pilt on geniaalne!

  3. Krissu ja Riki says:

    Ja tead, need viimase pildi riided (linased) on Kadri (Jossu ja Netu emme) tehtud, nii et Eesti on tõesti pisike :D

  4. Katrin says:

    Krista, sattusin sellisele leheküljele http://www.ellabellaphotos.com/austin/index2.php ja LOOMULIKULT mõtlesin kohe Sulle :) Supernunnusid beebipilte on seal, ehk oled juba näinud.

Leave a Reply

