Enne beebisid

Täitsa loogiline ju, et kui ise oled rase, siis käid ja pildistad teisi rasedaid. Samas võis see olla päris hea vaatepilt, eriti näiteks siis kui ma 2 päeva enne sünnitust seda tegin. Ja olgem ausad, ma ikka olin kõigist pildistatud rasedatest kõige suurem. Selline pisike positiivne eeltöö nagu tehtud ;)

_MG_7178

kadedaks tegevalt ilus rase

_MG_7260

_MG_7324

_MG_7149

_MG_9914

see armas shokolaadi värvi Bob (no see pisike, kes seal kõhus on)  ei ela kahjuks Eestis, aga peikana on ta kirja küll pandud meil juba ;)

_MG_9975

_MG_9809

_MG_7925

see oli üks väga armas sessioon kus valisime ranna ning auto pagasnikus oli kena kollektsioon riideid…valisime siis välja sobiva tausta igale kostüümile…

_MG_7841

_MG_7760

_MG_7710

_MG_8380

kui ma seda pilti tegin, siis ma käisin ja ohkisin, et küll on ilus valgus… üks teinekord kui ma jälle seda ilusat valgust tahtsin siis seda enam ei olnud…

_MG_8487

linnabeebi ;)

_MG_8535

taustajõud ;)

_MG_8527

_MG_8475

nii palju kui ma erinevate forograafide pilte olen vaadanud, siis nende lemmikud on valdavalt sellised kus pildistatavad kaamerasse ei vaata.  Inimesed ise aga sellega harjunud ei ole, sest nemad ennast ju niimoodi ei näe ;)

_MG_8433

_MG_8800

_MG_8789

nii armas oli vaadata kuidas suur õde ennast täpselt ema järgi istuma sättis.

_MG_8631

Minu teada ei ole ainult üks pisike tänaseks päevaks sündinud…

Ülejäänutele PALJU ÕNNE !!!!

2 Responses to Enne beebisid

  1. Katrin says:

    Ma pean endale tungivalt meelde tuletama, et ma ikka ei taha ju kolmandat :) Oh, aga isu tekib ikkagi kui neid pilte vaadata! Isegi see ununeb ära, et mõlema rasedusega oli mul 4 kuud piinavat iiveldust :P

  2. Mattias « says:

    […] Mattiasega kohtusin juba siis kui ta alles kõhus oli…. ja natuke veel ootamist ja kohtusime […]

Leave a Reply

