Kolm naist ja shokolaad

No ma ütlen, et ega see Kalle elu nüüd küll kerge ei ole :)…ikkagi neli naist majas.

Näiteks eile õhtul kell kolmveerand kümme pidi tema poodi minema, sest 3 naist neljast tahtsid shokolaadi. Mina kaalujälgijale sobilikku riisi oma, Ketlin reklaami ohvrina kinderbuenot ja Liisu ei suutnud otsustada, kas ta tahab barnyt või lotte shokolaadi. Jooksis edasi-tagasi ja muudkui mõtles ringi. Lõpuks siiski otsustas Lotte oma kasuks.

Et siis Kallel käik päris ainult shokolaadi peal väljas ei oleks, tellisime leiba ja saia ka :)

Mulle ta kahjuks shokolaadi poest ei leidnud, aga õnneks nõudlikumad tüdrukud meie perest said oma osa kätte….

Kodus avanes pärast hea vaatepilt, kuidas kõik neli tüdrukut diivani peal reas ahokolaadi sõid. Kärt läbi minu ja lahked Ketlin ja Liisu andsid mulle ka ampsu.

Kuna aga shokolaadist vähe oli, siis sõime seal reas istudes igaüks ka ühes vorsti leiva peale. Teisest vorstileivast pidi küll Kalle pool ära sööma. Kah üks raske asi tüdrukute isaga…neil jääb ju alati midagi järgi ;)

Pilti mul ju pole…sest mina istusin ka seal reas… ja kõige selle taustal vaatasin mina telekast seriaali nimega õed, mis räägib nelja täiskasvanud õe elust ja armastusest ;)

Aga ma ütlen, et enne shokolaadi ja vorstileiba sõime me neljakesi peaaegu 5 liitrit püreesuppi ära…ma küll ei tea kuidas see võimalik oli…aga meie kõige suurema poti põhajs oli alles jäänud ainult üks pisike kausitäis.

2 Responses to Kolm naist ja shokolaad

  1. kolm meest ja shokolaad….sobivad muide samahästi kokku. ainult kogused on tõenäoliselt suuremad.
    võileivad ka…ainult, et suitsuvorstiga…sest mina ise keeduvorsti pole kunagi söönud…ja lapsed, teadagi…on kodu peeglid:)

    Aga no järgi ei jää elust kolme mehega küll kunagi midagi ja külmkapp on õhtuks pea alati tühi…vähemalt nüüd, kus nad juba suuremad on.

    ja siis püreesupp, seda võiksin vist küll üksnes minule soviva ajaperioodi vältel süüa, sellisele “suupistele” meestega elades konkurents täielikult puudub:)

    vat ses suhtes ootangi pikisilmi omasugust, kellega ehk ei pea kõike võidu tegema ja sööma:)
    nii põnev, mis saama hakkab.

  2. Tiina says:

    Jajah, elu Meeskonnas kulutab ka šokolaadi ja muud takkapihta. Vahel. Mul ju ka neli meest majas.
    Aga mina sain oma neli meest ja meespoolikut ka püreesuppi sööma. Suurim neist tegi küll nägusid, aga kui juba, siis juba. Ja ei olnudki hullu. Suur enam ei tee nägusid. Siis vast enam ka pisemad mitte.

    Aga ega 5 liitrist supist ei jää potti tavaliselt küll suurt miskit. Eriti kuis eal peaks borš olema.

Leave a Reply

