Pereklubi pered

Kui keegi mulle kirjutab meili peale, et ta tahaks oma perest pilti, siis ma tavaliselt ei tea kust ta mind leidis. Osad leiavad mind siit, osad kodukalt ja osad näe tuleb välja, et pereklubist. Ja osad võib-olla kõigist kolmest kohast.

Niimoodi ma siis tuvusingi suve jooksul päris mitme väga armsa perega… ma valisin oma lemmikpildid :)

_MG_3560

Kõige tähtsam ja ka kõige armsam (vabandust teiste pereliikmete ees) pereliige

_MG_3531

_MG_3469

_MG_3595

_MG_3649

üks mu lemmikpilte…

_MG_3538

Kui me esimese pere puhul sain palju hiljem teada, et ta ka pereklubi pere on, siis järgmist pere teadsin küll…

Seal kõhus on pisike vennake, kes sündis natuke peale Kärti …

_MG_5469

_MG_5479

_MG_5487

Selle pere ema ütles pilte nähes, et ta just armus oma poistesse uuesti ja nüüd on tal ju juba 3 oma poissi :)

_MG_5507

_MG_5537

See poiss teadis väga täpselt mida ta tahab ja mida mitte….aga seista keset neid torkivaid kõrkjaid ja palja jalu…seda ta ei tahtnud!

_MG_5939

väiksed pered vähem pilte, suured pered rohkem pilte…

_MG_6023

_MG_5965

_MG_5993

_MG_6095

_MG_6218

_MG_6142

Kui on juba neli pereliiget, siis peab järge pidama, kes kellega juba oli pildi peal…ja siin peres jäigi minu süül puudu pilt kus mõlemad lapsed kahekesi oleks…. selle eest on nad üksinda…

_MG_6227

_MG_6243

_MG_6284

_MG_6047

Ja samal päeva pildistasin veel ühte pere….

_MG_6313

_MG_6407

_MG_6444

peale armsate piltide saab poistega tavaliselt ka kiiksuga lahedaid pilte ;) …kuigi mitte kunagi käsu peale ;)

_MG_6351

_MG_6382

_MG_6534

_MG_6550

_MG_6489

peresid tuleb veel….aga ma nüüd lähen vaatan oma pere ;)

3 Responses to Pereklubi pered

  1. Kristi says:

    Oi teise pere pereisa on mul lapsepõlvetuttav :D

  2. Tiina says:

    Need perepildid on nii vahvad! Igatahes hiljemalt siis, kui meie peres on suurtele lisaks neli väiksemat tegelast tulen ma kindlasti palvega need hullupööra huligaanid pildile püüda :) Sul paistab see asi käpas olevat :) Ja veel väegade häeste :)

  3. kiti says:

    Mina leidsin igatahes sinu kogemata netist just sinu kodulehe kaudu, hiljem avastasin ka klubist ja siis tuli välja, et sa olid mu ühele sõbrannale ka juba silma jäänd jne :) Aga tulemustega oleme ülirahul, järgmine aasta siis jälle ;):P

Leave a Reply

