kuidas ma tööl käisin

_MG_6881

Mulle väga meeldib mu töö—kohe nii väga, et ma olen mõnikord …ok päris tihti…terve pere sinna kaasa vedanud :)

Ok, ok…tegelikult on igal ühel ka oma ülesanne… Näiteks Kalle on mul peegeldajaks käinud. Tema on siis see paha inimene, kes teistele päikest silma laseb.

Ja lapsed on klienditeenindajad. Täitsa amras on neid vaadata kuidas nad pisikestel klientidel silma peal hoiavad või neid lõbustada püüavad samal ajal kui mina näiteks ema-isa üksteist kallistada palun :)

_MG_7230

Kui esimene kord ei osanud Ketlin veel kliendile õiges suunas läheneda…

_MG_6887

siis teine kord oli ta juba palju targem :)

_MG_6653

Liisule aga meeldib ise pildi peale minna… kusjuures see tädi meeldis talle kohe väga…päris mitu korda ronis talle sülle ja kõndis talt käest kinni hoides…

_MG_6486

või siis vähemalt ta loodab, et ta jääb ka pildi peale ;)

_MG_3700

ükskord juhtus õnnetus ka…. tegime siin meie juures tiigi ääres pilte ja nii kaua jooksid ümber tiigi kuni Liisu sisse kukkus. Vesi oli küll põlvini ja ilm väg suvine…aga sellest hoolimata oli ehmatus suur ja abi väga vajalik. Helesti lendas ja Kalle hüüpas kohe talle järgi…mina jõudsin ainult mõelda, et kas ma peaks fotoka kaelast ära viskama või koos fotokaga vette hüppama.

Õnneks oli meil olemas ka tekk kuhu sisse märg laps panna ja 5 minuti pärast oligi juba kõik unustatud….

_MG_6817

nii need väiksemad siis lähedalt uurivad, mida suuremad inimesed ees teevad :)

Vaatasin just oma suviseid tööpilte üle ja kohe pean neid jagama hakkama….

Leave a Reply

