uued unistused….

_MG_5689

Kui Kalle on koguaeg rääkinud, et tema tahaks maal elada…et tema tahab kuskile vaadata ja parem oleks kui midagi vaadet ei segaks :), siis mina olen ikka rohkem selline linnapreili.

Mulle meeldivad kohvikud ja kino ja muidu kah olles juba sündinud Tallinnas, selline tunne, et ega väljaspool Tallinna elu pole. Ok ma nüüd liialdan natuke, aga et ikka kõike lihtsam ja kergem on Tallinnas hakkama saada.

Küll aga olen tahtnud ikka Kalle poolt ka olla ja nii ma siis olen ikka püüdnud enda jaoks kõik ilusti lahti mõelda ja vaadata, et äkki ikka saab ka muud moodi vaadata :)

Sellel suviselt töisel ajal, aga tulid mõtted kohe ise minu pähe. Minu töö ei ole kontoritöö ja kõik minu kliendid ei elagi Tallinnas… järelikult on täiesti ükskõik kus mina elan kui ma lõpuks ikkagi kliendi juurde lähen… või siis on minul vaja sellist elamist, et kliendid minu juurde tuleks…

No ja jõudsin ma selle ära mainida kui Kalle juba internetis kinnisvara kuulutusi sobras…no ja mina ka.

Üks maja jäi mõlemale kohe silma, aga millegi pärast me kumbki teisele seda ei öelnud, alles paar päeva hiljem küsisin, aga kas ta seda maja nägi…nägi küll…ja nii me siis vaatama läksimegi.

Ühe korra ja teist korda ja kolmandat jne…

Panime siis oma armsa nõmme maja ka müüki. Ma algul ikka mõtlesin, et kus ma rase nüüd siin niimoodi olen…aga arvestades meie masu, siis olime valmis, et ohh me saame seda maja äkki veel järgmise suveni müüa…

Tutkit…esimene armas paar, kes maja vaatama tuli, selle ka ära ostis (või noh ostab sellel nädalal :) käisid küll veel teised inimesed ka vaatamas kuni esimeste huviliste jaoks pank otsuseid tegi…aga teised jäid ilma. Kokku müüsime oma maja 2 nädalat…

Tagasilöök tuli aga sealt kus tänasel päeval see ikka tulla võib…pangast. Nimelt hakkasid nemad seal natuke kahtlema või siis oleks õigem öelda arvasid, et hakkavad kahtlema. Nii kummaline kui see ka ei ole, et kui me oleme 10 aastat maksnud pangalaenu ja nüüd 2/3 sellest tagasi tahame maksta, siis tekib kahtlus, kas me selle 1/3 maksmisega ikka saame hakkama. Ok ma tegelikult liialdan, sest asi oli rohkem tagatises. Aga just paar tundi tagasi selgus, et tagatise väärtusest piisab ja me saame jälle sammukese oma uuele unistusele lähemale…

Meie nüüd siis kolime maale. Naabrit pole näha ja vaade koduvärvast on pildi peal näha…

Muidugi oleme me oma mõtetes juba uue kodu pisidetailideni ära sisutanud ja nüüd saab jälle kõike otsast alata… ja suur aed on ka…ikka väga suur… ja lapsed saavad äkki minna pisikesse lasteaeda…ja pisikesse kooli… ja nüüd on kohe tükk aega millestki kirjutada ka….

Ja Tallinnasse kohvikusse on 35 km :)

17 Responses to uued unistused….

  1. nele says:

    Ja palun jälgige Krista muretut tooni :-) Selle kõige juures, et kodu müüdi maha viimaseid päevi rase olles, uue maja ehitus toimub vastsündinu kõrvalt ning tühimik praegusest kodust välja kolimisel ning uude koju sissekolimisel saab ka olema.. Ja seda teavad kõik, et tal on kõige selle juures kolmelapseline pere ja juba ta teeb tööd ka edasi :-)

    Huuuh, Krista, Sa ei ole tavaline inimene. Aga sellepärast sa mulle meeldidki!

  2. Ingrid neljaga says:

    Mulle ka just sellepärast Krista meeldibki, kuigi ma ise pole teda päriselt kohanudki (mis siis, et Nõmmel teineteisest kiviviske kaugusel elame). Minu meelest just sellise suhtumise tõttu kõik hästi lähebki. Sest teistsugune variant ei tule absoluutselt kõne alla ju. Ma olen täiesti kindel, et uus kodu saab olema veel imelisem:)

  3. liina says:

    vau! tõesti jääb mulje, et sina juba muutusi ei karda. aga samas on ju õige, et kui tunne on hea ja süda kripeldama ei jää, siis milleks pikemalt mõelda ja kahelda.

  4. jaana says:

    Kindlasti saate hakkama :))
    Väga tore lugu unistustest ja nende täitumisest.
    Jõudu ja jaksu!!

  5. Merly says:

    Mõned mutid on lihtsalt vingemad kui mõned teised:) Nüüd on jätkuvalt, mida lugeda(Y)

  6. naminami says:

    Sa juttas. Esmalt Krentu, nüüd Sina :) Ma õnneks elan juba pooleldi maal, muidu tuleks ka veel tuju keset metsa ja aasa kolida :D
    Jõudu teile selleks suureks sammuks. Ja tore, et see majamüük nii kergesti läks – samas oli teil nõnna armas kodu, et pole imestada..

  7. Kaku says:

    Vot see on ilus unistus ja ilus täitumine!
    Eriti armas on, kui lapsed saavad käia väikeses lasteaias ja koolis, kus kõik kõiki tunnevad (jaa, see on nii nõme, aga kuidagi turvaline) ja kus kõigi kohalikega räägid redistest jne. Oivaline!

  8. Liina says:

    Issver kui lahe!!! Te viite ellu minu unistusi :) Aitäh, et neid oma spontaansusega ikka toidate :)

  9. Anu says:

    uskumatu :) ja kahju ka, et kõige lähemal elav blogija nüüd natuke kaugemale kolib…

  10. inga says:

    Palju õnne!
    Ma usun, et see on just parim samm, mille oma laste ja iseendi jaoks teete:)

  11. Katariina says:

    Palju õnne jah. Sa oled ikka uskumatult vinge mutt :) Ja kui kõik teised õhkavad, et tahaks maale jms., siis keegi kunagi seda ei tee. Ja sinu lastel on koolini aega veel :D

  12. mumur says:

    no millal müüsite???? Meie vaatsime koguaeg et millal tuleb ja käisime ju aega tagasi vaatamas ja leppisime kokku et kohe kui jälle panete müüki oleme meie need esimesed… kuidas me nüüd siis rongist maha jäime??

  13. Katrin says:

    Seda ma arvasin, et varsti te lähete :))))
    Palju õnne nii ilusa otsuse puhul!!!

  14. Inx says:

    Palju õnne! Imeline otsus ja usun, et teie perel ees seal uues kodus imelised ajad :)

  15. Helen says:

    Väga lahe otsus. Usun küll, et te ei kahetse. Kolisime ise ka 3.5 aastat tagasi “maale”. Tegelikult meie maa asub paar km Tallinna piirist, aga elame minu vanaisa sünnitalus. Meil on küll naabrid kõrval, aga korralikul kaugusel ja puud on vahel. Kui kusagilt linnast tulen, siis tunnen ikka, et oi kui mõnus meil siin on ja mingil juhul ei tahaks linna tagasi.

  16. Katrin says:

    No palju õnne! Pealehakkamist on teil tõesti kuhjaga. Täiesti kadestamisväärne! :) Ma ise ootan pikkisilmi kuna mees viitsib maja ehitama hakata, et siis ka ära maale kolida saaks. Aga ma jään nüüd siis ootama su postitusi maal sisseseadmise ja kodu sisustamise kohta! Ja muidugi palun ikka palju pilte ka! Soovin teile ainult edu selle ettevõtmisega ja usun, et jääte kindlasti oma otsusega väga, väga rahule. Kes see siis maal elada ei tahaks, onju!? :)

  17. Fre says:

    Vau, selle peale ei oska küll midagi kosta. Õnneks olen oma taolise unistusega juba ammu rahu teinud (maatükk ostetud, majaplaan joonistatud, maatükk müüdud) ja õnnelik seal kus ma olen. Niiet võin rõõmustada minejate üle ja neile siiralt õnne soovida.

Leave a Reply

