Tuttav pulm….

_MG_2400

Kui ma mai lõpus käisin SEDA PULMA pildistamas, siis läks paar nädalat mööda ja sain järgmise telefonikõne – meile mängiti seal pulmas pruudipärg ja nüüd meil on kuupäev paigas, kas sulle ka see sobib :) …. sobis

Ja nii ma sattusingi poolteist kuud hiljem eelmise pulma pruudi venna pulma. Selline tunne oli nagu läheks vanadele sõpradele külla. Osasid külalisi nägin juba kolmandat korda, pooled ämmad-äiad olid samad, kes viimases pulmas jne….

Kuna sellest nüüd natuke juba möödas on, siis vaja natuke meenutada… Ilm oli algul väga ilus…

Kuna ma aga Tartut fotograafi seisukohalt üldse ei tunne, siis ainuke asi mida ma teadsin, et Toomemäel käiakse pildistamas….läksime siis meie  ka :)

_MG_2467

_MG_2534

aga nagu minu puhul täiesti tavaline, siis tuli teha peatus iga põõsa juures ;)

_MG_2543

_MG_2606

_MG_2590

_MG_2660

nojah…ega ma nüüd nii väga ei teadnud ka kus põõsa juures käima peab ;)

_MG_2715

rohelised pildid tehtud läksime linna ka ;)

_MG_2729

_MG_2737

ja siis hakkas vihma sadama….

_MG_2788

mis minu jaoks aga oli hoopis teise tähendusega….juba ammu olin ma tahtnud teha vot just täpselt selliseid pilte… ja nüüd oligi võimalus… maksime 15.- kirikus pildistamise õiguse eest ja kasutasime seda ainult enda huvides :)

Paljud turistid pildistasid ka lõpuks pruutpaari, mitte kirikut ;)

_MG_2803

_MG_2812

_MG_2832

Ja nii nagu kokku lepitud oli, lõppes vihm siis ära kui botaanika aias lageda taeva alla registreerimine hakkas :)

See et pärast jälle padukat sadas, ei seganud küll kuidagi enam pidu ja ilus mälestus imearmsast paarist ja nende superlahedatest tuttavatest külalisest oli jälle olemas :)

9 Responses to Tuttav pulm….

  1. Katrin says:

    Imeilusad pildid!

  2. Kristi says:

    Mul on uus eeskuju. Võin seda nüüd täiesti kindlalt väita :)

    Kuule, aga… kas sa novembri lõpus juba pildistad? Mul on siis üks kuni kuuajane beebi kodus ja üks 2-aastane kah, kes ehk tahaks päkapikku mängida (EHK… tõenäoliselt pole ta just eriti samameelt). Ma vaatan ja vaatan sinu pilte ja kutsuks küll :)

  3. mariana says:

    kiftid sellid on seal akende peal :)
    kahtlemata üks minu lemmikpilte – pulmapiltide seeriatest läbi aegade.
    niiiii mitmetähenduslik
    ja muhe.

    mariana

  4. Kerttu L says:

    See on juba näitaja, kui sõbrad-sugulased sama fotograafi kasutavad- järelikult on ülipositiivne kogemus olnud :) Minule ka need Tartus tehtud pildid väga meeldivad, kuna ise ka põline tartukas. Ilusad kohad on Tartus nyyd kohe teise tähenduse saanud kui neid sinu piltidel vaatan. Jaksu Sulle pisipiigade kasvatamisel kui ka oma töös! Hästi mõnus on siit blogist Su tegemiste kohta lugeda:)))

  5. krooksu says:

    Uhh, kui kahju, et ma ei saanud Sind enda pulma pildistama (olid sel kuupäeval juba kinni):( Pildid on muinasjutulised!!!

  6. Marje says:

    Nii ilus ja nii minu maitse! Ja et need mehed sul kõik nii ilusti sõna kuulavad ja nii õigesti pildile jäävad.. niipalju nii-sid siis seekord et endal ka imelik:) Aga sa oledki nii hea fotograaf ja nii hea suhtleja ja nii hea sõber, isegi kui mitte nii tihti koos;)

  7. Katariina says:

    Krista… Kui enne tekitasid sinu pildid tunde, et tahaks ikka anda põhjust sulle tulla mõnda titat pildistama, siis nüüd, neid pilte vaadates, tahaks veel midagi.. :D
    Minu lemmik on ka nüüd lisaks sellele hüppamise-pildile, mis ka ajakirja sai, see “mehed aknal”-pilt. Ja nii imeimeilusat pruuti pidi olema puhas rõõm pildistada :-)
    Aga oma lapsed laseks sul mõni päev äkki jälle üle pildistada.. tuli mõte. Noh et koolilaps ja puha..

  8. Fre says:

    No ma ka muudkui loen ja vaatan ja jätkuvalt saab mul majapidamises mõni beebi suureks ja jääb järjepanu pildistamata niiet lõpuks peaks ikka kunagi suuremate laste fotostamise ette võtma. Ma ei oska üldsemitte ülivõrdeid tuua selle kohta kuidas ma Su pildistamist ja kogu lähenemist ja suhtumist fännan. Läheb läilaks, jätan järele. Eestlane ikkagi.

Leave a Reply

