Mustika tekk

_MG_9384

Kuigi pildistamine ja lapsed enamuse mu ajast võtvad, teen ma ikka vahel käsitööd ka :) No lõnga ostan vähemalt. Aga selle suve projektiks võtsin teha mustikale tekk ja kojutulekukampsun. Seda viimast ma küll valmis päris ei saanud. No see viimane vimistlustöö on veel tegemata, aga noh eks tal on ka natuke kasvuruumi jäetud.

_MG_9396

Tekk sai küll valmis.

Kuna ma alustasin teda siis, kui ma millegi pärast arvasin, et meil peaks poiss sündima, siis sai ka värv vastava valitud. Noh vanker on meil kolmest tüdrukust hoolimata ka sinine, nii et sobis väga hästi…

Ja kui aus olla, siis teki lõpetasin ma vist paar päeva enne sünnitust. Tubli heegeldajana olin ma kogu sinise lõnga ilusti põhjaks ära kulutanud ja servade jaoks enam ei jagunud. Tuli veel välja, et seda sinist Bambut enam ei tehta ka, nii et serv tuli teha küll sama värvi, aga villasest lõngast…aga sobib nii ka :)

Natuke palju karva ajab…aga ikkagi ise tehtud ja hästi tehtud :)

_MG_9399

11 Responses to Mustika tekk

  1. inga says:

    Kärduke on nii armas, ma lihtsalt ei või:)
    Ja Mustika-karva tekk on sul väga kobe kokku heegeldatud!

  2. Katrin says:

    Väga vahva tekk :)Kas need triibud on heidest?
    Tore, et Sa leiad ikka aega blogimiseks, oma kolme piiga kõrvalt :)Kuidas suured õed oma pisikese õe vastu võtsid?

  3. Erru says:

    Imearmas tekk imearmsale tüdrukule!

  4. Anu says:

    Ilus! Mul on sinist Bambut 1 tokk, miks sa ei küsinud :)

  5. Kristiina says:

    Väike Kärdu (mulle on alati meeldinud seda nime just niimoodi väänata) on uskumatult armas. Muide, mu poja parim sõber on hetkel klassiõde Kärt, nii et see nimi on meil eriti armastatud.

    Minu vanemad saadavad sulle ka palju tervitusi ja su kolmanda lapse uudise peale otsis isa üles ühe põneva pildi. Panin selle oma blogisse üles, tule vaata. Ja ma jään endiselt enda juurde, et su kolmas tütar on kõige rohkem sinu nägu, kuigi ka suuremad kaks on imeilusad. Tahaks teid kõiki päriselt ka tihedamini näha kui kord viie aasta jooksul… :D

  6. Mel says:

    Väga armas tütreke ja vahva tekk. Kes on öelnud, et sinine vaid poiste värv on?

  7. Külli says:

    Ühel õigel Mustikal peab ka tekk olema mustika-karva..
    tervitades, mustikavõlglane :D

  8. adrenaliina says:

    palju õnne, pean ühele vahvale Kärdile ütlema, et teid on veel tulnud!

    mul tekkis ka küsimus, kuidas see tekk on tehtud? heegeldatud pitspõhi ja siis sissepõimitud?

  9. Katrin says:

    Mina, kui tekkide suur austaja ütlen küll, et väga vinge tekk! Ja arvan, et järgmise lapse tarvis varastan ehk sinu ideedgi! ;)

  10. Katrin says:

    IDEEDKI* – oskan küll kirjutada, ausalt. :D

  11. Lennuk says:

    Mina aga mõtlen, et kas on aeg varasti vahetada blogi nime :))))
    Teil on ikka täitsa korraliku suurusega pere nüüd, pole ta nii väike enam midagi!
    Ja muidugi tekk on ka imearmas! Nii nagu beebigi!

Leave a Reply

