perepildid – iga pere oma moodi

Nüüd kus mul kõik selle suve pulmad on pildistatud ei saa ma ikkagi kuidagi ilma tööta olla. Ma muudkui lükkan seda aega edasi kui ma “puhkama ” hakkan, aga Kalle juba küsis, et huvitav mis ma siis tegema hakkan …. Mustikas ju magab nagunii.

Ketlini käest ma ükspäev küsisin, et kas ma töötan koguaeg, aga ta ütles, et ei  – ikka iga päev me teeme koos midagi. Päris tihti käime me ka kogu perega tööl…igalühel on oma ülesanne, aga see on üks teine jutt.

Ühesõnaga on mul nüüd siis pered pildistada…. ja tuleb järjest juurde… ;)

Juba tükk aega tagasi kohtusin ühe armsa perega, kellel 2 poissi. Lahedad, jutukad kosmopoliidid (oleks vist õige sõna öelda). Tegime ühe jalutuskäigu vabaõhumuuseumis ja peaaegu kogu minu ülesanne oli näpuga suund ette näidata ja pilte klõpsutada.

_MG_0650a

keegi ikka paneb mind tähele ;)

_MG_0641a

_MG_0680a

või siis mitte ;)

_MG_0674a

_MG_0738a

poisid – väiksem oli lihtsalt tubli…suuremale anti lubadusi – nagu alati ;)

_MG_0754a

_MG_0912a

_MG_0800a

_MG_1005a

_MG_1026a

tulevad ja lähevad….

_MG_1010a

Kusjuures kogu see sessioon oli lõpetuseks umbes 6 tunnisele beebiootajate fotomaratonile ;)

Jälle üks lahe suvepäev mõnusas seltskonnas veedetud….

One Response to perepildid – iga pere oma moodi

  1. Mari-Ly says:

    Palju õnne pisipiigale sünni puhul! Emmele taas emmeks saamise puhul ja suurtele õdedele väikse õe saamise puhul!!

Leave a Reply

