Meie pere sööb

_MG_5607

Kõige pealt sissejuhatuseks peab ütlema, et ma olen vist viimase kuu aja jooksul 1 korra sooja sööki kodus teinud ja ma kaalun Kallest peaaegu 10 kilo rohkem, kuigi tavaliselt on see nuber umbes 20 kilo väiksem minu kasuks :). Õnneks ei ole see kõik mitte söögist …..

Mis siis toimub…

_MG_5601

Hommikusöök…  seda me sööme. Iga üks eraldi ja igaüks oma moodi. Mina tavaliselt (mis tavaliselt …peaaegu alati) loen samal ajal. Ketlin püüab enne arvutisse saada kui Kalle ta sealt ära ajab. Minu arvutit ei tohi peale minu keegi puutuda, aga Ketlin Kalle arvutis on juba vana kala. Näitab juba seal mullegi kuidas asjad tegelikult käivad ;) (ok see oli väike liialdus…veel). Liisu on lihtsalt kannatlik ja ootab kuni talle söök pannakse. Kusjuures viimasel ajal on ta väga jutukaks hakanud ja teab juba ise rohkem mida ja millal ta tahab.

_MG_5590

_MG_5592

Kallel on suvine toortoidu dieet, mis küll meid eriti nakatanud ei ole (st me ei söö neid tema imemaitsvaid salateid), küll aga ei küpseta ka mina suurt midagi. Hommikuti ja vahel ka õhtuti teeb ta endale mingit jooki, millest Liisu tavaliselt pool ära joob ;)

_MG_5603

_MG_5613

Mina tüdrukutega söön krõbinaid piimaga. Igal ühel oma sort ja oma kogus.  Liisu näiteks sööb poole rohkem kui Ketlin.

Edasi on meil söögiosas vabakava. Külmutuskapi uks ei ole lukus, aed on marju täis ja turg on 10 minuti jalutuskäigu kaugusel. Vot sinna turule me vist ka suurema osa toidueelarvest viime.

Aga siis soe söök. Sööme väljas. Kusjuures viimasel ajal veel niimoodi, et võtame näiteks kolme peale ühe prae ja kõik saame sellest söönuks.  Ja olen tähelepannud, et näiteks üks 50 kroonine päevapraad tuleb küll odavam kui tunnike pliidi ees vaaritada ja pärast jääb pool toidust üle.

_MG_5609

Üleüldse olen ma saavutanud selle, et meil on mõnikord külmutuskapp juba peaaegu tühi :) ja toitu viskame ära järjest vähem. Mis meil alati külmutuskapis olema peab on piim, jogurt, merevaik ja tavaline juust – naiste värk.

Ülejäänu on köögiviljad ja kõik muu, mille peale Kalle nina kirtsutab… näiteks kohukesed ;) või mõne tüdruku poolik üllatusmuna

Aga kust siis minu kilod tulevad – ma arvan, et puuviljadest (ükspäev suutsin päeva jooksul peaaegu 2 kilo mustikaid ära süüa…ja mitte ainult) , juustuleibadest ja jäätisest. Jäätis läheb meil ka hästi. Parematel päevadel külmutame lihtsalt jogurti ära ja sööme seda…. tavaliselt aga läheb kaubaks meie pere lemmik shokolaadi koorejäätis.

Nii ma siis kosun (kõik mustika heaks), samal ajal kui kõigi teiste pereliikmete söömine on päevaplaanide tähtsuse järjekorras kuskil viiendal kohal ;)

_MG_5624

Ahajaa…. meie suvisesse menüüsse kuuluvad ka näiteks pizza ja 2 korda oleme ka hamburgerit söömas käinud. Grillimisest oleme ikka kuidagi väga kõrvale jäänud. Mul tuleb selle suve jooksul meelde 2 korda kui ma grillliha üldse söönud olen….

2 Responses to Meie pere sööb

  1. killuke says:

    Kena kuulda, et keegi teine ka nina raamatus toidulaua taga istub :) Minu meelest pole söögil kohe seda õiget maitset, kui niisama istuma peab.

  2. Katariina says:

    Ma ka veel nagu mäletaks neid aegu, kui sa mitme peale ühe praega hakkama. Nüüd, kui ma ise päris tühja kõhuga ei taha jääda, pean ma omale ka ikka midagi tellima (tavaliselt siis magustoidu :-D) – kõik süüakse ära. Ka garneering.
    Ma ühte korda tean, sellest suvest, kui sa grill-liha said. See oli veel siis, kui…

Leave a Reply

