Päris fotograaf

001IMG_1528

See oli minu arust alles paar kuud tagasi kui keegi võõras inimene minu pilte nähes ütles, et ma võiks pildistamise eest raha küsida :)

Tegelikult ma küsingi …juba ammu. Aga viimasel ajal tunnen ennast juba nagu päris fotograaf :)

Mul on omad kliendid ja peaaegu igapäev tuleb postkasti mõni meil, kus keegi tahab mind pildistama. Täpselt sama armsad on need meilid kus keegi oma piltidega rahule on jäänud või kirjutab keegi, kes on mind soovitanud ja nüüd tulemust näinud :)

Aitähh kõigile!

Teiselt poolt tuleb mulle ka selliseid meile, kus küsitakse, et ega ma juhuslikult ei tahaks ennast ühes või teises kohas reklaamida või mõni fotofirma kutsub mind uute toodetega tutvuma.

Ükspäev sain meili, kus küsiti, kas minu blogi või blogilehte panna…. NÄED SIIN

Ja samal ajal ka armas meil, et kas minust võib Eesti Naisesse loo teha :). Saimegi siis ajakirjanikuga kokku. Ma ei tea miks ma arvasin, et ajakirjanik peab olema kindlasti juba üle 30 aasta vana….aga nagu ma selle sama ajakirjaniku ühest arvamusavaldusest lugesin, ei ole mitte mina ainuke ja nii ma kohtusingi toimetuse pesamunaga. Esimene asi mis ta mulle ütles oli, et pool toimetust palus mind tervitada. Aga nii ongi…. tegevtoimetajaga oleme juba varem 2 korda kohtunud, aga siis kui ta veel seal ajakirjas ei töötanud. Ühe toimetaja blogil pean silma peal ja tema vist minu omal ka ;). Fotograafiga oleme ühes seltskonnas paar korda kohtunud ning kujundaja oli isegi paar aastat koolis mu pinginaaber….nii et tulebki pool toimetust kokku :))))

Ma ju ei ole tagasihoidlik inimene ja ma ei varjagi seda, et mulle meeldib jutustada. Ma ikka muidu püüan olla viisakas ja oma järjekorda oodata…aga niimoodi ajakirjanikuga oli päris naljaks rääkida. Koguaeg võisingi mina rääkida :). Kuigi ma olen tihti imetlenud kuidas küll osad inimesed nii väljapeetud ja paljutähenduslikke ning konkreetseid vastuseid ajakirjanike küsimustele on andnud. Isegi need inimesed, kes näiteks teleintervjuudes eriti sõnaosavad paistnud ei ole…

Äkki kõigi teistega on ka samamoodi :) sest ajakirjanik pidi nüüd koju minema ja sellest minu pudru-ja-kapsad jutust ühe loo tegema :) …

Aga näed…armas lugu augusti numbris ongi :)

4 Responses to Päris fotograaf

  1. Greteliine says:

    Ehh, kui mõnus oli sind ajakirjast leida. Armas lugu ja ilusad pildid. Vahva on tuttavaid inimesi ajakirjast leida :-D

  2. Kristi says:

    Ma lugesin ka seda lugu. Üleüldse tahaks ma sinult nii mõndagi küsida, et kuidas sa ikka pildistad ja millega ja …. sest su blogi on mu lemmikuks saanud ja mõnusalt värskeid meeleolusid toob igasse päeva.

    Ahjaa… PK päikseke olen :D

  3. ahoi says:

    olen sinu tõeline fänn ja kui kunagi peaks see õnnelik päev saabuma, et mina ka valge kleidi selga panen, siis tahaks väga just Sind fotoaparaadi taga näha. Ja hästi tore, et ikka tunnustatakse inimesi, kes seda tõeliselt väärivad. Aga nüüd poodi Eesti Naist ostma :D

  4. Kristina says:

    Mina avastasin Su blogi eelmisel kuul (sain Sinust kuulda ka ühe oma sõbranna käest, kes omakorda oli sinust kuulnud oma tuttava käest – Eesti on väike ju).
    ..ja nii tore (ja mulle tundus veel, et kuidagi ka tähenduslik) oli Sind selle kuu Eesti Naisest leida..

    PS! Su tööd on väga inspireerivad.

Leave a Reply

