Üks kiire pulm …..

_MG_2500

Kui ma siin beebi-ja perepilte käin siiamaani peaaegu iga päev tegemas, siis pulmadega on natuke teistmoodi. Vastutus on palju suurem ja planeeritakse neid ka ette palju pikemalt. Täpselt samamoodi ei osanud ka mina näiteks veebruari kuus öelda, mis tunne mul juulilõpus olla võiks :). Tuleb välja, et tunne on väga mõnus ja kui pisike mustikas mind jalaga ei taoks, siis ei saagi midagi aru…ok tegelt saab küll, sest nii kui ma tahan kõhuli visata tuleb meelde, et vot seda ma nüüd küll teha ei saa…..

Aga tagasi pulmade juurde…. Kuidagi viimasel minutil tuli juulikuusse ühele nädalavahetusele 2 pulma nii, et paar kuud varem poleks ma julgenud küll jah öelda. Nüüd aga oli puhas õnn, et ma kaks väga ilusat päeva ilusate ja toredate inimeste seltsis veeta sain….

Reedese päeva veetsin nii….

_MG_1713a

_MG_1724a

_MG_1733a

Kui ma päris alguses ikka mõtlesin välja, et kus võiks ilusaid pilte teha, siis nüüd tuli välja, et piisab täiest kui tulla pruudi vanematekodu naabrist õbleja uksest välja ja ongi koht olemas :)

Mere äärde läksime ka…aga ka see oli peaaegu ainult väikese jalutuskäigu kaugusel….Kuigi lapsepõlves sai seal rohkem kui 1 kord käidud ei ole ma sinna juba aastaid sattunud.

_MG_1802a

_MG_1870a

_MG_1890a

_MG_1950a

_MG_1935

oi see rand mulle meeldis :)….ma lähen sinna veel tagasi…..

Väga armsad inimesedja palju, palju õnne neile!!!!

Leave a comment