Ootame koos

_MG_0334

Ma usun, et iga lapseootaja, kes vähemalt paar tundi päevas internetis kolab satub varem või hiljem kuskile foorumisse, kus teisedki temasugused koos on.

Sinna klubisse sattusin mina näiteks niimoodi, et üks minu pruut ütles, et ta leidis mu kontakti sealt. No loomulikult läksin siis asja uurima, et kus ja mis ja kuidas. Ja muude huvitavate teemade hulgast leidsingi Ootame koos.

Sinna siis kogunevad kõik, kel plaan ühes kuus sünnitama hakata, et siis mõnusalt oma vaba või siis ka töist aega veeta.

Natuke niisama lugemist ja paningi ennast ka kirja. Kogunes meid sinna üle viiekümne inimese ja nüüd ei möödu päevagi kui ma ei käiks seal lugemas, et mis teised teevad. Seltskond on meil kirju. Peale selle, et meil inimesi igast eesti nurgast on, on ka ootajad paljudest euroopa riikidest meiega ühinenud. On neid, kes ootavad oma esimest üllatusbeebit kui ka neid kes näiteks kuuendat last. Mõned kaksikud ja poisse rohkem kui tüdrukuid :)

No ja ega me siis niisama jutustamisega ka ei piirdu. Aega võttis, aga nüüd me oleme vist juba 5 korda kohtunud. See tähendab meie, kes me siin Tallinna lähedal elame. Tartus on oma kokkusaamised ja tublimad välismaal elavad on ka meile siia külla sattunud.

Juba esimesel kokkusaamisel tuli välja, et tegu polegi ainult kirjalikult jutukate inimestega, vaid ka päriselus jätkub juttu kauemaks. Täiesti tavaline on, et isegi pärast kohviku sulgemist seisab väike seltskond tunde ukse taga ega suuda kuidagi jutustamist lõpetada ja koju minema hakata.

Ühel suvisel päeval võtsime aga pildistamisekohtamise ette. No st , et mina tegin pilti ja teised jutustasid. Ilm oli meil viimase peal valitud, lapsed kõik rõõmsas tujus kaasas ja minu ülesanne oli ainult klõpsustada ja järgmine palun hüüda :)

_MG_0142

Eks mul oli pärast ikka raske valida…. aga minu lemmikud olid kõik suuremate õdede-vendadega pildid :)

_MG_0035

_MG_9980

_MG_9919

_MG_9939

_MG_9876

_MG_9850

_MG_0076

_MG_9983

_MG_9839

_MG_9915

aga ka ikka õnnelikud ootajad üksi või siis kahekesi ka ;)

_MG_0524

_MG_0058

_MG_9828

_MG_0544

_MG_0449

_MG_9949

_MG_0426

_MG_0619

_MG_0113

Lõpuks ikka kõik ka ühte rivvi ;)

_MG_0346

Mis mulle seal veel eriti meeldib, et kõik toetavad ükstesit ja alati on kellegil muredele hea sõna lohutuseks öelda. Selle üheksa kuu jooksul pole meil veel tüliks läinud. Eks ikka “targemad” soovitavad ja annavad nõu, aga kõik on üllatavalt sõbralik….

Tänaseks päevaks pole mõned kärsitud poisid suutnud kuidagi augusti kuud ära oodata ja juba sündinud, samas kaugel see august ka enam on…. ja siis me hakkame Koos kasvama :)

12 Responses to Ootame koos

  1. Sigrid Mets says:

    Kui sellesse foorumipisikusse nakatud, siis on sellest suht võimatu lahti saada ;D Väga kaunid pildid!

  2. viki says:

    Issand kui vinge, ma pakun välja, et sa oled pereklubis vist ;)
    Ma olen jaanuar 2010 :D
    Ilusad punnud ja hääd ootamist, ma ise ka lõviplika :D

  3. Mari-Ly says:

    Pereklubis jah :)

    Mina loen su blogi sellest ajast kui Liisut ootasid ja nüüd oli täitsa lahe sind juhuslikult ka sealt leida ja juba ammu ootasin, millal sa siia need vinged kõhupildid üles riputad ( ma juba ammu kasvan koos :) )

  4. kessu says:

    iiks! ma tahaks jälle rase olla :D

  5. Eve says:

    :) nii vahvad pildid! no vot selle esimese kommenteerija kaudu ma sinuni jõudsingi :)

  6. ahoi says:

    hästi toredad pildid ja meie ka kasvame seal foorumis.

  7. ynry says:

    imelised pildid ja muidu.. südmesse läks!
    Su pilte, Krista, käin imetlemas juba ammu ning olin mõni aeg tagasi vägagi põnevil lootusest Sinuga koos oodata. seda enam elan kaasa Mustika tulemisele, et – jaga ikka ning ää sellest väsi, eksju!

  8. inga says:

    nii palju õnne ühekorraga tundub kuidagi üleloomulik kohe… aga tegelikult see ongi ju meie ümber olemas, siinkohal siis suures koguses:)

  9. Marje says:

    Ühe kaupagi on pildistamine sinu “staadiumis” piisavalt suur töö… noh sa ütlesid küll, et mitu-mitu rasedat sai korraga pildile… aga et siis kohe niiii palju võtsid korraga ette. Sa ei väsi ka üllatamast:)

  10. vaatan praegu, et olete oma lapse 3 milli eest müüki pannud…..:)

  11. […] kogu see sessioon oli lõpetuseks umbes 6 tunnisele beebiootajate fotomaratonile […]

  12. […] Ootame koost on saanud kasvame koos. Ilmselgelt pole paljudel enam nii palju aega internetis istuda ja nüüd me siis paneme rohkem rõhku kokkusaamistele. […]

Leave a Reply

