Pulmapidu koduaias

_MG_9007

Tööd teen, ei puhka :) …see ei olnud sissejuhatus :)

Sellest on juba kuu aega möödas kui ma selles pulmas käisin. Ma mäletan, et kui me Tallinnast sõitma hakkasime sadas kõvasti vihma…sadas terve tee Pärnusse. Kui me aga ilusalongist välja tulime, tuli päike välja ja ära enam ei läinudki :)

No nii oli ju tellitud :) …aga siis päevast ka…

_MG_8666

Kõige pealt minu lemmik – ettevalmistus. Tegevus ilma minu suurema vahelesegamiseta… puhas ilu!

_MG_8611

peale selle, et need kingad mulle meeldisid, seisavad nad seal autokooli õppeklassis laua peal ;)

_MG_8726

Peigmees jõudis ka …. Ma räägin siis peigmehest ka. Kõigepealt ma vaatasin, et ohh, kena pikk ja sportlik mees. Väga hea – ilusad pildid tulevad. Päeva jooksul kästi tal ka paar korda servida ja pulmapeol oli üks meeskond. Meeskonnas ühte meest ma vaatasin küll, et kuidagi tuttav nägu…aga välja ei mõelnud.

Kodus siis guugeldasin ja tuli välja, et peigmees on juba mitu aasta meie pisikese Eesti parimaks võrkpalluriks valitud.

Minu kossutreenerist vend teadis küll kohe kelle pulmas ma käisin kui ma olin ära öelnud märksõnad – sportlane ja laupäev :) … tema oli väga hästi kursis, teadis isegi seda, et meeskonnast üks teine mees oli paar päeva varem abiellunud ja tuttav nägu oli treener :)

Kokkuvõtteks ütlen, et see ei olnud esimene kord….eelmine aasta juhtus täpselt samasgune asi :)

_MG_8799

Kui me olime esimeses ja viimases minu valitud kohas pildid ära teinud võtsime kodud ette :)

_MG_8843

_MG_8869

Pruutpaari koduaias

_MG_8886

Peigmehe vanemate kodus

_MG_9104

Peigmehe vanavanemate kodurannas oli laulatus ja nime ära saatmine…

_MG_9761

Ja pulmapidu toimus pruudivanemate kodus…. no seal oli ikka hingetustegevalt ilus. Kui ma just pidu ei pildistanud jalutasin lõputuna näivas aias ringi ja imetlesin….

_MG_8500

Jälle üks armas päev väga lahedate inimeste seltsis veedetud ….

Ma nüüd teen jälle tööd edasi ja vahepeal jagan muljeid ….

Leave a Reply

