Ostureis

_MG_1547

Ma vaatan, et oma lastele ostan ma asju vist ainult paarist kohast. Uued asjad H&M-ist, kasutatud asjad Humanast või mõnest muust kaltsukast, talveriided Lennest ja jalanõud…noh need vist kokku kahest-kolmest erinevast poest. Ma küll käin aegajalt teistes poodides ka, aga see on ikka mõni üliharv kord, kui ma sealt midagi ostnud olen. Näiteks Lindexist oleme kunagi ostnud hommikumantlid ja ükskord Liisule trussikud. Ütleme nii, et sellise varustusega ta kaugele ei jõuaks :). oooo…ma oleks Okaidi poe unustanud….seal ma käin ka…see meeldib mulle ka, aga ainult siis kui allahindlused on…. ma olen nii kergesti mõjutatav, et ikka kui pool on maha tõmmatud, siis mulle sobib. Samas popi poodi pole ma sellel ajal kunagi sattunud, aga sinna ma vist juttude järgi ei mahuks ka ;)

_MG_1549

Aga H&M. Ma ei saa aru, miks meil seda poodi ei ole. Mina ise avastasin selle kunagi…..16 aastat tagasi (apppikene :) ja lemmikuks on ta siiamaani jäänud. Enamuse on garderoobi rahast olen ma neile sinna jätnud. Kui Ketlin sündima hakkas, siis tegime paar kuud enne sõbrannadega väikese ostureisi lähimasse ehk siis Helsinig omasse ja ma mäletan kuidas me terve tee koju, laevas, neid pisikesi armsaid riideid imetlesime. No ja ütleks, et väga õige valik oli.  Minu lemmiklasteriided alates beebiomadest on H&M-i omad. Nende beebibodyd on kõige paremad ja mida vähem kirjud nad on seda parem.

_MG_1553

Lapsed aga muudkui kasvavad ja nii me siis ikka vähemalt korra aastas oleme võtnud ette väikese ostureisi.

Seekord vaatasin väga kriitilise pilguga juba olemas oleva mustikale jääva varu üle ja leidsin, et reis tuleb teha. Roosasid ja selgelt tüdrukute riideid on suuremate tüdrukute garderoobist ikka liiga vähe olnud. Kui, siis juba ja nüüd ma ostan ainult roosat ja valget. Millegi pärast on ka väike auk body varudes kõige väiksemas suuruses….

Ketlin on ka millegi pärast poole aastaga nii palju kasvanud, et kõik varrukad on lühikesed ja seelikud lähevad järjest minimaks.

Liisuga on küll nii, et tema kummut on esialgu ääreni täis, sest noor ketlini ema arvas, et lapsel on palju rohkem riideid vaja kui ta kanda jõuab ja Liisu pole veel sinna pikkusesse jõudnud, kus mul mõistus pähe tuli ;)

Nii ma siis keskendusingi Ketlini lasteaia riietele ning mustika roosadele bodydele. No ja kui ikka on võimalik leida 2 ühesugust kleiti, siis sai Liisu ka endale ühe.

_MG_1529

Viisakusest teiste poodide vastu, astusin veel mõnesse teise ka sisse…aga psühholoogiliselt ei mõjunud need hinnad seal eriti innustavalt…eriti veel Lindexis, kus hinnasildil ka meie hind ilusti kirjas oli. Ma võin ju südame rahuga h&M-ist tüdrukutele 5 eurosed kleidid osta, sest need maksavad niiiiii vähe…ainult 5 raha ;)….aga kui Lindexis asjad üle saja maksavad, siis nad on ju niiiii kallid :)

Ja tagasi tulles selle juurde, et ma pean H&M-i jaoks vähemalt 5 tundi tühja aega varuma, olid seal poes peale minu umbes 10 inimest veel, kellest 8 rääkisid eesti keelt. Niimoodi on see lastepoes küll peaaegu alati olnud, et vähemalt 1 inimene räägib su kõrval eesti keelt :) aga näe … me ostame ikka liiga vähe…. ja seda poodi meil veel ikka ei ole….

_MG_1551

Kalle ostis endale ka pluusi…kuna see talle nii väga meeldis, siis ta ostis kohe kolm tükki, erinevat värvi, et oleks järgmine aasta hooletu. Temaga on lihtne…

Minuga ei ole nii lihtne…mina kavatsen ju varsti ilusaks ja peenikeseks hakata ;) …. mina ostsin 2 t-särki, mis üle kõhu ulatuks ja ma neid igal sammul alla poole sikutama ei peaks ….

_MG_1541

ja nende kleitidega läksime me maasikaid ostma ;)

13 Responses to Ostureis

  1. Mann says:

    Niipalju kui mina kuulnud olen.. ei tooda H&M Eestisse seetõttu, et hinnad kujuneksid siin kallimaks kui mujal maailmas, sest Eestist ei ostetaks niipalju kui näiteks Soomest. Ja H&M poeketi odavad hinnad ongi nii saavutatud, et kasum saadakse läbi suurte läbimüükide, mitte kõrgete hindade. Vot selline asi on mul kuskilt kõrvu jäänud..
    Mina armastan Nexti asju ja õnneks saab nüüd Nexti veebipoest kenasti Eestisse pakke tellida :)

  2. Krentu says:

    No tegelikult on tore ka Helgsingis HjaM-itamas käia. Kui Eestis oleks, siis oleks tunduvalt suuremal hulgal lastest HjaM seljas ja siis ehk enam nii ei tahakski seda? Kuigi juba praegu jääb tänavapildis, nii suurtel kui väikestel, HjaM silma.
    Aga täikasvanute HjaM on minu meelest ikka küll maha käinud või siis olen mina pirtsakamaks muutunud. Pesu, t-pluusid ja sokid on endiselt ok, aga ülejäänud asjad enam väga ei isuta. Materjalid on väga odavaks läinud ka. Promod on ikka parem :))

  3. kats says:

    Lisaks siia nimekirja veel mothercare. eriti sukapüksid ja aluspesu. hm talvised õueriided, aga mo meelest alla igasugu arvestust.

  4. nelladella says:

    Ma nägin umbes aasta tagasi ühes meie kaubanduskeskuses ühevärvilist laste t-särki. Selline kena rahulik-roheline poiste särk. Mitte ühtegi triipu, mitte ühtegi tavaliselt-mitte-midagi-ütlevat kirja peal. Kuna see oli peaaegu et uskumatu leid, siis kavatsesin selle kohe ära osta. Läksin rõõmsalt kassasse. Aga õnne ja rõõmu jätkus vaid seniks kuni müüja seda paberisse käänama hakkas ja seega särgi ümber pööras. Särgi seljal oli SURNUPEALUU.

    Miks KÕIK riidetootjad arvavad, et laste riided peavad olema kriiskavalt mitmevärvilised ja kandma erinevat infot (COOL, BEACHBOY või surnupealuu..). Ma peaaegu et heldin iga kord kui saan HjaMist osta pojale sügavhalli või tumepruuni body. Ühevärvilise, ilma igasuguste siltide ja lisanditeta. Ja just ülejäänud tootjate mõttes seda “koledat” värvi. Mitte neoonrohelise, mitte vikerkaaretriibulise. Ja ilma surnupealuuta.

    Aga see võimalus ongi ainult HjaMis. Peaaegu et liialdamata, vähemalt mina ei ole mitte kuskil mujal sarnaseid tagasihoidlikke lasteriideid näinud.

    Ja tegumood on neil alati hästiistuv. Ma ostan HjaMist vahel lausa telefoni teel riideid. Isa aegajalt helistab (kui ta on Soomes komandeeringus ja aega üle jääb) ja ma võin ilma asju nägemata öelda talle täpselt, mida ta osta võiks ja kodus kotti avades ei ole mitte kunagi ühtegi üllatust. Ma tean, kuidas need riided lastel seljas istuvad (ülihästi), ma tean kuidas nende kangad ihul tunduvad ja ma tean, et võin neid kasvõi 100x masinas täistuuridel pesta ja nendega ei juhtu mitte midagi. Ei veni, ei kulu. Ja maksavad ka õiglast hinda.

    No nüüd tuli ood HjaMile, aga ma tõesti armastan seda poodi. Siis HjaM Kids’i.

    Ise ma käin Promodis. Aga pesu ja ööriided ja sokid-sukad ostan nüüd Marks and Spencerist. Neil on tegelikult ka päris normaalne lasteriiete valik. Vähemalt leidus ka seal ühevärvilisi t-särke ja 4-ne set maksis 159.-, mis tundus täiesti mõistlik.

  5. Kristiina says:

    H&M Kids jah. Mina ka, kui Helsingisse sain, siis oleksin sinna poodi ainult jäänudki. Kurbkurb, et nad Eestisse oma poega ei taha tulla. Tartust sinna osturallitama sõita on suhteliselt tüütu ja kui sõiduraha riietele otsa liita, siis ei tule enam ka odav mitte. Kahjuks.

  6. Marje says:

    Ma ka suuremat sorti H&M-i fänn.. isegi kui Itaalias käisin, siis kolleeg shoppas igast kohalikes brandides, aga mina tõin ikka kotiga H&M-i kraami:)

  7. Inx says:

    Liitun H & M kiidukooriga :) Soomes-Rootsis käies, alati käin seal ja ostan. Teine vaieldamatu lemmik on mul aga Next. Siiani lasin sealt alati tuua, valisin netis välja ja lasin sugulasel Iirimaal ära osta, nüüd on rõõm missugune-kaubamaja minu kodus :) Saab otse tellida. Mudelid ilusad, istuvad hästi, kannatavad pesu ja hinnad normaalsed. Nexti sukapüksid on väga head. Ei lähe nagu siinostetud peale pesu säärest kitsaks, et laps pingutab ennast ribadeks neid jalga ajades :)

  8. mariana says:

    meil enamus kaltsukate asju just nexti omad
    tahaks ka uusi tellida
    aga mitte ei leia kust tellida..
    äkki saate meile ka lingi panna :)

  9. Karin says:

    tänud nexti lingi eest. mulle ka nende asjad meeldivad. lapsel on H&M-i ka.
    aga ma arendaks ja liituks nelladella selle jutuga, et kesse ometigi disainib neid lasteriideid!!! miks peavad seal olema tõesti need rongid ja pluutod ja muud magedused!?!?!??! tüdrukutel veel on valida ilus, ühevärviline pluusike aga poistel mitte iial! ja kui ei ole trikotaazsärk (ämblikmehega) siis on see raudselt ruuduline!!!! miks peaksid kõik pisikesed poisid tahtma ruudulist pluusi?!?!??!?

    • Inge says:

      Kuidas te sealt tellite neid riideid koju? ma uurisin küll, aga ei leia seda kohta ja mis see kõik maksab? Nii palju ilusaid kingi on, aga enamus lõppeb nr 31-ga. Meil on vaja 32-33 nr.

  10. Liis says:

    Nelldaella – jumal tänatud, et keegi surnupealuude osas minuga ühel meelel on. Isegi aluspüksid ja pidžaamad on pealuudega. Teatud vanuses poiste puhul saan ma sellest veel aru – on äge – aga midataipab alla aastane surnupealuudest. Eriti kole oli minu meelest üks väga tütarlapselik satsidega kleit, mille mustriks on pealuud.

  11. Katrin says:

    Vaatan, et Ketlin teeb pildistamise ajal samamoodi nägusid nagu Martingi :D
    Nunnud tirtsud :)

Leave a Reply

