Lenna ja Paula ka

_MG_0586a

Ma ju ei üllata kedagi kui ma ütlen, et aeg läheb nii kiiresti…. see kui pisike Lenna alles kõhus oli, oli nii alles, et ma pole jõudnud isegi postitust selle kohta teha ;) …..

_MG_7267

Nii et siin on Lenna kõhus

_MG_7230

Kui Lenna kõhust välja tuli, siis läks aeg veel kiiremini… et kui ma lõpuks talle külla jõudsin oli ta juba 3 nädalaseks jõudnud saada….  Kui ma oma vabal ajal mööda netiavarusi kolan, siis mul on ikka päris suur hulk fotograafe lemmikute alla kogunenud. Ühe fotograafi töid vaadates olen ma imestanud, et kuidas ta küll need beebid alati magama saab ja peale selle veel endale sobivasse asendisse sätib. Minu beebisid tavaliselt küll keegi puutuda eriti ei julge, sest kõige parem laps on magav laps ja niisama keegi teda küll keerama ei lähe.

Aga noh ükskord on ikka esimene kord ja nii ma siis proovisin ema lahkel loal magavale Lennale käed pea alla sättida. Kuna ta oli mind pikalt oodates juba tunde üleval olnud, siis lasi ta üllatuseks kõigel rahulikult sündida ja magas aga muudkui edasi.

_MG_0648

_MG_0492

koguaeg ei maganud ka ;)

_MG_0550

emaga

_MG_0529

ja õega

_MG_0525

ja emaga ja õega

_MG_0589

Lõpuks lubasime tal rahulikult magada ja vaatasime hoopis, mis suur õde teeb ;)

_MG_0614

_MG_0575

ei jäänud magama ;)… ta on ju 2-aastene ;)

_MG_0657

ja jaaa, see suurem jalg on 2-aastase oma ;)

Palju õnne pisikesele Lennale ja tal on juba suur hulk sõbrannasid olemas ja varsti sünnib veel juurdegi ;)

3 Responses to Lenna ja Paula ka

  1. Külli says:

    :D no mis ma osakn öelda – küll on ikka ilusad lapsed ja ilusad pildid :D Kummardan maani fotograafi ees ( kellel siis just üks nimetatud sõbranna kõhus :D)

  2. mariana says:

    palju õnne Külli
    tõesti ilusad lapsed
    ;)

    fotograafist ma ei räägigi
    ;)

  3. Marje says:

    eks aastatega lähevadki fotograafid nahaalsemaks;) aga julge fotograafi rind on.. ehk ikka pildid on superilusad:) see käed pea all on armas ja siis see tumba või tooli peal täispikkuses ka mu lemmik.

Leave a Reply

