3 venda

d

Sellest on juba rohkem kui pool aastat mööda läinud kui kolmas vend sinna perre sündis ja tegime väikese õuepildistamise :)

Kui ma siis olin ära imestanud kui suureks üks väike mees vahepeal kasvanud on, asusin suuremaid poisse taga ajama :). Kui talvel toas panime nad laua peal istuma ja pilti oli imelihtne teha, siis nüüd oli ruumi laialt ning jooksimesele ja müramisele piire polnud. Samas nii lahe, et lapsed saavad olla lapsed ja mürgeldada nii palju kui isu on. No ja pilte tuli ka vist 3 korda rohkem….:)

Eks ma ütlen ausalt, et sellist pilti kus kolm venda ilusti reas istuvad ja kaadrisse vaadataes naeratavad ma ei saanudki… aga kui ema hoiab ühte kinni ja isa hoiab teist, siis on lootus, et vähemalt 2 venda on korraga pildil…isegi terve pere sai pildile… ning kalad koos kalameestega lendasid ka ning kuud sai näha ainult siis kui isa süles istuda ;)

ok… ma nüüd natuke liialdan ka…ilusaid ja rahulikke pilte on ikka ka ;)

bb

aa

cb

aga neid kolme venda vaadates tekkis tunne, et neil on super lapsepõlv ning lahe koos kasvada.

2 Responses to 3 venda

  1. Marje says:

    ma kujutan oma vaimusilmas ette, kuis viimaseid kuid rase fotograaf keerutab ümber oma telje ja üritab leida paljude kiirendavate objektide seas mõnda rahulikumat, kelle peale teravustada:)
    aga pildid taaskord superhea emotsiooniga!

  2. Erin says:

    Mhh, nende pere on juba kaks korda pildi peale saanud ja meie pere pole kordagi :) Meie tahame ka!

Leave a Reply

