Vaikus majas

_MG_0066

Kui meie peres tükk aega vaikus majas on, siis ei tee keegi mitte pahandust, vaid tublid tüdrukud on lihtsalt magama jäänud :)

No eks meil oli ka täna tegus hommikupoolik. Kõigepealt tegin mina natuke tööd, nii et meie hommikusöök oli alles kell pool kaksteist. Seejärel koristasime kolmekesi peaaegu terve alumise korruse ära. Põhiline koristus on asjade ära panek. Minu jaoks maast üleskorjamine on ikka tubli trenni eest ja terve barbimaailm oli alumisele korrusele kolitud.

Natuke kaklust pesulappide pärast, sest kõik tahtsid oranzi, aga kuna mina olen kõige tugevam, siis sain mina selle endale ja nemad pidid leppima rohelise ja sinisega.

Siis sõitsime polikliinikusse mustikat kontrollima. Kohtusin järjekordselt uue ämmaemandaga…aga noh vererõhku mõõtis täpselt samamoodi nagu kõik teised. Kui ma proovisin talle rääkida, et mul vahel jalust nõrgaks läheb, siis rebis märkmepaberihunnikust sobiva magneesiumi reklaami mulle. magneesiumi söön ma juba 4 tabletti päevas ja küll mitte seda…nii et ma arvan, et suurt vahet pole.Kusjuures ma ise olen väga kehv tablettide sööja…pole seda järjekindlust…ja kui õhtul on ikka hea olla, siis loomulikult unustan ma tabletti võtta….luban olla järjekindlam :). Siis ütles lihtsalt, et sööge värskeid asju ning Ketlini ja Liisu valvsa pilgu all kuulati mustika südametööd ka.

Järgmise arstiaja lasksin rahulikult nädala tema pakutust hilisemaks tõsta ja käidud see käik saigi.

Edasi valisime toidupoeks tee peale jääva Rimi ning ostsime siis värskeid asju :)…5 kilose arbuusi, mis saab olema meil õhtusöögiks ning nektariine ja apelsine….need on juba otsas :)

Jäätist ostsime ka….seda me vist hakkame siis sööma kui neil uni ära läheb ;)

3 Responses to Vaikus majas

  1. Anu says:

    ma katsun ka hoolega magneesiumi süüa, öiste jalakrampide vastu aitab megahästi. ja just sedasama, mida tuleb 4 tk päevas võtta :)

  2. kusjuures, emasid on minu arvates kahte sorti.
    ühed, kes paljugi laste nimel ohverdavad ja hiljem võivad olla ahastuses, et kudias siis nüüd nii, mina omal ajal tegin sinu jaoks kõik ja sina nüüd…..
    ja teised, kes vahel, mitte küll alati, võtavad endale selle kõige ilusama ja parema oranži tolmulapi..sest lõppude lõpuks on ema ka inimene…
    ma ise peidan ka ikka paar head kommi endale alati sahtlisse ,sest leian, et enda tass tuleb ka täis hoida….:)

  3. Katrin says:

    Ma vaatan alati väikese kadedusega neid imenunnusid pilte, kus lapsed ISE on magam jäänud :) Meie peres sellist asja ei juhtu, et keegi vabatahtlikult nö ära kukub. Seda armsam on vaadata selliseid pilte.
    Jõudu ja jaksu ikka Sulle!!!

Leave a Reply

