Väike vennake

_MG_4572

No ma arvan, et eelmine aasta oli üks teguderohke aasta, sest lapsi sünnib meie sõpruskonnas ikka hulgim. No ja puhas minu rõõm, sest ma jõudumööda käin ja pildistan nad siis kõik üles :)

Nagu allpool olevast Laura-Liisu jutust tuleb välja, siis ka GT katsikukingituse tegime siin meie juures ühel õhtul pizzat süües.

_MG_4583

Seejärel sai ta natuke kasvamisaega ja üks hommikupoolik läksin jälle oma tüdrukutega neile külla.

_MG_9548

Vahepeal oli ta minuarust täpselt poole suuremaks kasvanud ja magas õiglase mehe und…

_MG_9555

aga kui ikka 6 naist majas mürgeldab, siis ei saa ju magada…

_MG_9562

eriti kui kõik maja naised koos temaga pilti tahaksid :)

_MG_9573

_MG_9680

_MG_9671

samas on tal näost näha, mis ta arvab, kui 3 naist korraga teda musitada tahavad…

_MG_9740

_MG_9695

üks minu lemmikpilte…suur õde ja väike vend…

_MG_9627

tegime siis pilte suuremate õdedega…

_MG_9599

_MG_9606

ja musipilte emaga ka ;)

_MG_9723

_MG_9710

_MG_9633

kui ühte kahe aastast tuleb piltide peale püüda…

_MG_9697

siis kaheksa aastane (ma nüüd ikka tükk aega mõtlesin, et ta ju ikka on alles 8 …. nii vanadel lastel on juba kombeks paar aastat vahele jätta :))))) on nagu supermodell :)

_MG_9761

ja Georg jõudis enne ikka magama jääda kui isa korra kodust läbi jooksis ja pildi peale jäi…

_MG_9764

_MG_9768

Kui mul oli 1 laps, siis tundus, et enamikul on 1 laps. Kui oli 2, siis loomulikult on ühes tavalises peres 2 last.

Ja mis siis nüüd…ükskõik kuhu vaatad…igas peres on 3 last :)

2 Responses to Väike vennake

  1. Meeli says:

    Su viimane lause ajas mulle pisarad silma. Ja tõsi ta on, meie sõpruskonnas ka sama lugu – kus on, tuleb juurde.

    (Ja kui meil peaks veel tulema, siis kutsun sinu pildistama, vahemaadest hoolimata)

  2. Katariina says:

    :-) Ja minu tutvusringkkonnas on just nii, et kui kõik on ümberringi peadkoogutades nõustunud, et praegu on ikka väga ebakindel aeg pere suurendamisele mõelda, tuled sina oma ebamaiste must-valgete piltidega järjekordsest suurte silmadega olevusest …

Leave a Reply

