Väike armas perenaine…

_MG_8582

Ma arvan, et 4,5 aastasest tüdrukust on juba natuke aru saada, millisest puust ta on. Räägitakse ju, et selleks ajaks on juba kõik otsustatud ja edasi võid saa oma last ainult imetleda ;)… suurt enam muuta ei saa.

Iseloomu ja tahtmist tal on ja juba praegu võin öelda, et tema meil elus küll hätta ei jää.  Päris palju on ta minumoodi ja nii ma mõistan teda täitsa hästi. Iseasi muidugi, kas ma isegi enda lemmikinimene alati olen ;). Käivad tal kõik tegemised hooti ja käsu peale koristama ei taha ta kohe kindlasti hakata. Ükskord kui ma küsisin, et lasteaias paned sa küll kõik asjad ise korralikult tagasi, siis vaatas ta mind sellise pilguga, et kuidas sa küll aru ei saa ja ütles – vaata kui palju lapsi lasteaias on.

Mina võin siin oma jalaluud murda, aga ei midagi…

Samas koristab ta oma riidekappi ja sätib seal pidevalt asju ilusti ritta ning suur oli mu üllatus kui ta eile hommikul küsis, et kas ta võib nõud peale söömist ära kostada. Loomulikult võis :). Pesi kõik ära…kuivatas ja pani kappi tagasi ka … nii tubli!

Täna peale hommikusööki küsis jälle, et kas ta võib nüüd nõusid pesema hakata.

Ma nüüd küll ei loo endale mingit illusiooni, et oi kui tubli ja nüüd siis ongi meil üks noor kätepaar abiks…aga omaalgatuslik initsiatiiv on küll teretulnud :)

_MG_9817

3 Responses to Väike armas perenaine…

  1. Katrin says:

    Selles vanuses tahavad lapsed hirmsasti teha samu asju mis ema ees teeb.
    Martin samuti. Tema tahab ise teed valada, lauda katta, putru segada, lilli kasta jne jne. Ja oh seda kisa, kui Maris midagi tema eest ära teeb :D
    Ketlin on piltidel väga-väga Sinu moodi ja see viimane pilt on kohe väga äge :D

  2. ma vaatan jah, et olete kahekesi seda nn. hooti tüüpi tegelased…
    sinu blogi illustreerib su väidet kohe kindlasti…ikka hooti ja siis kohe südamest:)

  3. maris says:

    kui ma sulle külla tulen toon normaalse nõudepesuvahendi. fairit kül ei tohi süüa, eriti veel lapsed ja lapseootel inimesed.

Leave a Reply

