Kodukontor

_MG_8573

Minul on oma tuba. Mis siis, et terve sein on Kalle raamatuid täis. Mina teen juba ammu kodus tööd ja minu arvutit ei tohi siin maja mitte üks inimene peale minu puutuda…Ühesõnaga kuri olen :)

Kõik Kalle töötajad otsustasid seoses või ka mitte seoses masuga sellel aastal lapsed saada. Noh nagu ta ise ka ;) ja kõik kodus tööle hakkasid, siis otsutas Kalle mõneks ajaks kontorist loobuda ja kah mulle seltsiks koju tööle tulla. Täitsa hästi toimib see meil. Ainuke miinus asja juures on see, et tema võttis olude sunnil oma töölauaks söögilaua. Ja kui tema teeb tööd, siis on terve laud tema asju täis.

Kah tundus talle, et lapsed on siis koguaeg all, kui tema seal tööd teeb ja nii me siis mõtlesimegi välja, et tema töökoht võiks olla kuskil mujal :)

Esialgne plaan oli panna tema laud sinna, kuhu tulevikus peaks tulema tüdrukute koolilauad. Kuna minu vaimusilmas oli just see ülemisel pildil olev laud, siis see koht ei sobinud selleks kohe üldse. Samas oleksime siis ühel korrusel ja siis oleks kohe kindlasti lapsed koguaeg meid mõlemat segamas :)

Lubasin siis magamistoast väikse kummuti, mis siiamaani õiget sisu polnud leidnud, eest ära viia ja kolisime laua magamistuppa. Kuna tema tööarvuti on pisike ja käib kotis ja ei tee pooltki sellist häält, mis minu oma, siis polnud sellega probleemi. Nagu ei töötaks ta siis seal kui mina näiteks magada tahan, sest siis oleks ju ülemine tuba vaba ;)

Ainuke asi on nüüd aga selles, et ei koli ta sealt söögilaua tagant kuhugi ;)…ikka laiutab seal, sest tegelikult talle meeldib seltskonnas olla ja ma võin juba kihla vedada, et ta sinna oma töölaua taha ei koli ka ;).

Aga hea teada, et alati ju võib…  ja laud mulle meeldib ;)

2 Responses to Kodukontor

  1. Katrin says:

    See pilt on muinasjutuliselt armas :)
    Ehk ongi hea, et see kasutuses pole ;)

  2. malle1979 says:

    Sellises kontorinurgas (no ei sobi see sõna selle pildiga :)) on oht end tööd tegema unustadagi :)

Leave a Reply

