Üks pisike pulm

_MG_8864

Ma arvan, et teist korda mu pulmapildistamise ajaloos oli selline asi, et ma polnud enne pulmapäeva pruutpaari näinud. Selline lahe ootusärevus, et huvitav kas ta on heleda peaga või tumeda, pikk või lühike. Seda milline kleit on, ei tea ma tavaliselt  ju nagu nii. Ühesõnaga astus autost välja imeilus pruut (tegelikult nagu alati ;) ja lõbus ja vahetu peigmees. Ise vaatasin, et ahh see ongi siis see peigmees, kes pildile ei taha jääda.

5 minutit tutvust ja juba istuski peigmees müüri peal ja kallistas pruuti :)

Minu edasine töö oli puhas lõbu. Päev oli päikeseline, soe ja täis üllatusi :). Õnneks mitte minu jaoks ja mina lihtsalt nautisin tööd ja tegevust. Enne pruutpaari saabumist jõudsime Marjega, kes mulle abiks oli, ilusti väikese jalutuskäigu ümbruses teha ja parimad kohad välja valida…

_MG_8592

_MG_8625

see oli meie jääsulatamise aeg :)

Edasi oli plaanis Vainupea kabelis registreerimine. Kes ei ole veel seda kohta avastanud, siis ma küll soovitaks seda soojalt. Väga armas, pisike kohake, kus ei pea olema laulatus :)

_MG_8694

peigmees ootab pruuti

_MG_8715

peigmees leidis pruudi

_MG_8735

ja ongi terve pere koos :)

_MG_8671

enne ja pärast pidulikku osa sain harukordse võimaluse kasutada kabelit. Tavaliselt ju tuleme sinna natuke liiga hilja ja pärast on juba kiire-kiire minekuga…

_MG_8835

Edasi oli meil plaanis fotosessioon. Lähemad sõbrad ja vanemad mereäärde pikniku pidama jäetud, läksime pisikesele jalutuskäigule ;)

_MG_8917

Natuke arutasime teemal, et onju meigmees läheb merre – vabalt lähen…ja läkski…võttis pruudi ka kaasa…

_MG_8937

_MG_8969

_MG_8987

ja poja ka :)

_MG_9010

kuivatasime jalgu ;)

_MG_9027

ja käisime metsas ka ;)

_MG_9053

_MG_9060

ja juba jõudsimegi teiste juurde tagasi…

_MG_9155

Ja mis te arvate, et mul oli nüüd lihtne siia neid pilte valida, ma küll ei tahaks olla pruutpaari osas, kes peab niimoodi välja “praakima” nagu mina praegu tegin :)

Igatahes oli imearmas päev. Kõik need inimesed, kes arvavad, et ohh mis…ei ole nagu erilist mõtet pulmi teha…siis vot täpselt niimoodi võiks nad seda päeva veeta küll. Vanemad ja ainult need päriselt ka kõige lähemad sõbrad. Eriti meeldis mulle see piknik rannas, millest küll pruutpaar “tänu” minule eriti osa ei saanud…aga ikkagi…mõte oli super :)

Palju õnne teile!

_MG_8500

8 Responses to Üks pisike pulm

  1. Eve says:

    :)
    Suuuur aitäh Sulle, Krista, veelkord! Usu mind, Sa ei taha teada, kui raske see “praakimine” tegelikult on :) Kõike tahaks ju paberile :)
    Edu ja mõnusaid ideid Sulle ka edaspidiseks!

  2. merle says:

    Minu köige lemmikum pilt on see, kus pruut paljajalu kivil unistab. Kohe väga ilus!

  3. Katrin says:

    armsad pildid, kohe väga armsad… kohe nii väga, et tahaks uuesti abielluda :)= ja muidugi Sinu pildistama kutsuda!

  4. marjek says:

    Vainupea kabel ja see ümbrus on ikka tõeliselt armas kohake, kus oma laulatus ja pildid teha. Nii ilus, vaikne ja rahulik. Mulle on alati tundunud, et kui mul oleks suured pulmad, et siis kaoks ma ise kogu selle rahva ja organiseerimise vahele ära, ega suudaks oma pulmapäeva nautida. Aga selline pulm meeldiks küll:)

    Ja kuigi ma tean, et Krista oskab väga ilusaid ja emotsiooniga pilte teha, siis suudab ta mind igakord ikka veel üllatada… pruutpaar rannal… metsas jalutuskäik… pruut kividel… jne.. jne.. super!

  5. Erika says:

    Vapustavalt ilusad pildid….
    huvitav kas vanast pruudist vöiks ka ilusaid pilte saada?
    Oled Sa kunagi vanemat pruutpaari ka pildistanud?

    Erika

  6. krista says:

    Mul on selline tunne, et pruudist tulevad kõige ilusamad pildid, mis temast üldse kunagi tehtud on :)
    ükskõik kui vana või noor ta siis on :))) …nii et saab küll!

    Kuigi üks tuntud eesti fotograaf lubas oma teooria kohta ükspäev raamatu välja anda, ütles ta juba ette ära, et fotogeenilisus ehk siis ka ilu, on ainult 10% õnnestunud fotost.

  7. Ingrid says:

    Kallis Krista … Sul on ikka nii super amet endale võetud ;-) Ja see, kuidas Sa oma elu elad just selliseks, et see Sulle suurimat rõõmu tekitab … vot suureks eeskujuks oled mulle.

  8. sirliiz says:

    Võrratud pildid! Panevad unistama :)

Leave a Reply

