Pulmapildid koduaias…

_MG_7822

Ma arvan, et kõige suurem tunnustus on see, kui sind pulma kutsub pildistama mõne eelmise pulma külaline.  Täpselt niimoodi ma sattusingi jälle Võrumaale pulma. Samas ei saa ka kuidagi seda eelmise suve pulma vähem oluliseks pidada, sest just see armas pruut leidis mind siit blogist :).

Ühesõnaga sai üks hommik jälle asjad pakitud ja  Võrumaale sõidetud.

_MG_7394

Sissejuhatuseks üks ettevalmistuspilt ka. Imeilusal pruudil oli täpselt selline kleid nagu talle kõige rohkem sobis.

_MG_7508

Kui me siis juba ennem ükskord arustasime, et kus võiks pilte teha, siis pakkusid nad välja, et teeme nende kodus.

Noh ma võin ju oma imepisikeses aias üht ja teistpidi vaadata, aga ettekujutust ühest võrumaa koduaiast ma endale ikka ette kujutada ei osanud.

Nii me siis sõitsimegi mägede vahele, kus koduaed lõppeb täpselt silmapiiril.

_MG_7640

_MG_7525

ja millised aksessuaare veel aiast leida võis….

_MG_7686

_MG_7767

Ma ikka neid oma lemmikuid….

_MG_7756

lähemale…lähemale…veel lähemale ;)

_MG_7575

aaa…see kleit ka ;)

_MG_8600

Superilus päev oli (ma juba kordan ennast..aga nii see oli) ja sellest pulmast ei ole veel see kõik ;)

Palju õnne õnnelikele!

4 Responses to Pulmapildid koduaias…

  1. ancelyna says:

    Võõraste inimeste pildid, aga no võtab silma märjaks ju! See peigmehe pilt jalgrattaga on eriti hea!
    Olen su blogi juba mõnda aega salaja jälginud ja no miks ma enne abiellusin kui su blogile sattusin!? :) Sattusin siia kunagi ammu juhuslikult internetist midagi otsides ning mul on ülimalt hea meel et internet mu siia tõi.
    Igatahes, nüüd sa siis tead, et mina olen ka üks sinu püsilugejatest :)

    Edu sulle ja su perele!

  2. Eve says:

    ma olen koguaeg mõelnud, et pruudina puu otsas kõõluda oleks maru vahva. kahjuks ei õnnestunud mul endal oma pulmapäeval ühtki sobivat puud kohata aga seda suurem rõõm on, et Sa sellise mõnusa pildiga valmis oled saanud :)

  3. Mari says:

    Imeilusad pildid! Ilmaga vedas ka teil väga. Hehe, ma ise vaatasin esmalt, et väga tuttav kimp.. Ma ise abiellusin ka Võrus ja ju me siis samast kohast oleme selle pruudiga endale kimbu tellinud :)

  4. Fastidious replies in return of this question with solid arguments and describing all about that.

Leave a Reply

