pulmalapsed

Tänases päevas on ju täitsa tavaline, et kui ema-isa otsustavad pulmapeo teha, on lapsed ka juba osa saamas :)

Ja mõnikord on nad nii armsad, et ühe pere õest-vennast saab päris oma pulmaloo jutustada :)

_MG_7345

Pole just palju nii armsaid tüdrukuid, kes kohe mu nime küsiks ning 5 minutit pärast kohtumist naeratades poseeriks.

Soeng on pulmadeks juba tehtud :)

_MG_7366

Ettevalmistuspilt. Samas saame tuttavaks ka vennaga. Kes ei tahaks endale sellist vanemat venda?

_MG_7426

_MG_7428

Nii kaua kui suured inimesed asju kokku panid, tegime meie trepi peal sessiooni. Tõsine pilt

_MG_7438

Naerupilt :)

_MG_7449

süda!

_MG_7555

samal ajal kui mina päris pruuti-peigmeest pildistasin, nägin silmanurgast natuke eemal sellist vaatepilti…

ja et asi veel täiuslikum oleks, siis järgmine kaader oli selline…

_MG_7559

Ma arvan, et nüüd tahaks juba kõik endale sellist vanemat venda.

_MG_7817

Ühe ootamise hetke leidsime veel….

Vot selliste õnnelike ja lahedate laste vanemate pulmast sain mina osa :)

2 Responses to pulmalapsed

  1. evelynco says:

    No superilus ju. Aga sa, Krista, ei halasta ka pruutpaari ega pulmakülaliste peale absoluutselt – kas sa üldse kujutad ette, KUI raske on nende piltide seast valikut teha? Ma lükkan järjekordselt tellimist sellepärast edasi:)

  2. Kadi says:

    Suur,suur äitähh sulle Krista!Super ilusad pildid(nagu ma olen juba sada korda vist ütlend)Ja muidugi see jutt mis sa siia kirjutand oled,lugesin ja pisarad voolasid ja siis lugesin lastele ette ja pidin ennast vahepeal koguma,et edasi neile lugeda(muidugi olid need rõõmu ja õnne pisarad)!

Leave a Reply

