Päikesega pulm…

_MG_6517

Üks päev enne pulma on alati väga palju teha. Laadida kõikvõimalikke ja võimatuid  akusid, kontrollida kaarte ja üleüldse vaadata, kas ikka kõik asjad on olemas ja alles ja töökorras. Teine põhitegevus on uurida ilmateadet. Kui lubaba midagi head, siis olla õnnelik….kui lubab tormi, äikest ja sooja 10 kraadi, siis olla pahane, et mis nad valetavad :) …ja võtta ette järgmine ilmaportaal.

Viimastel nädalatel on nad väga edukalt selle valetamisega hakkama saanud. Näiteks selleks pulmapäevaks ei lubanud mitte ükski ilmaennustust päikest. Küll nad lubasid pilvede vaheldumist, aga päikest…no ei. Sooja ka ei lubanud.

Tulid aga mõlemad…nii päike kui ka soe :). Ma muidu juba oleks huviga tahtnud näha oma esimest koleda ilmaga pulma. Aga jäi seekord vahele. Etteruttavalt ütlen ära, et ka järgmised 2 pulmapäeva  ignoreerisid ilusti ilmaennustuses lubatud vihma ja ka soojakraadid kerkisid nii mis mühises :)

_MG_5968

ühed minu lemmikud ettevalmistuspildid…

_MG_6040

minu lemmikväljend…tehke midagi… omab sellised kontekstis väga lihtsat arusaamist :)

_MG_6060

Kui mul vaba hetk on, siis ma kondan internetis mööda pulmapiltide lehekülgi. Ma julgen öelda, et ma pole leidnud ühtegi lehte, kus poleks sellises poosis pruudipilti :) … aga nad on nii ilusad ;)

_MG_6082

Kuigi sellel päeval hommikul sadas vihma, siis selleks hetkeks kui me juuksurist hakkasime ära tulema, enam ei sadanud… aga sellest hoolimata võib ju vabalt trepikojas pilti teha ;)

_MG_6132

Edasi oli meil palju plaane…natuke siin ja natuke seal…et oleks rohelist ja müüri ja merd ja pisikest tütart ka.

Esimene käik oli meil Pirita kloostrisse. Mina polnud seal ühegi paariga ennem käinud, küll olin ma aga teiste fotograafide seal tehtud sessioone näinud. Nüüd ma siis sain omale ka selle risti kirja :)

_MG_6118

kuna “maja” on suur ja lai, siis leiab seal ikka mõne oma nurga …. kuigi…

_MG_6200

see nurk on ühe mu lemmikfotograafi töid imetledes silma jäänud ;)

_MG_6220

_MG_6254

see on mul üks lemmikpilte. Mulle kohe meeldivad sellised hästi-hästi-hästi lähedal pildid. Las siis olla elu nagu muinasjutt – nagu üks sõbranna mul selle kohta ütleb

_MG_6356

Vahepeal kella vaadates saime aru, et enamus aega on meil nüüd siin pirital ära kulunud. Sest me ikka pidime iga puu ja pingi kõrval peatuma…no näed kui armas.

_MG_6412

nii et kiire käik mere äärde ja jooksuga pisitütart otsima…

_MG_6462

leidsimegi :)

_MG_6448

_MG_6495

natuke kavalust ja pisike printsess sai jäädvustatud :). Kusjuures see pruudikimp oli üks kõige paremini ja tugevamini lõhnavaid kimpe, mida mina olen näinud ….

_MG_6477

ja imeilus pruut ka….. kindlalt minu lemmikpilt pruudist :)

_MG_7082

edasi tuli pidulik osa…tants ja trall ja palju musitamist :) …nalja ja naeru ka….

Mina jälle ühe õnneliku päeva ilusate ja õnnelike inimeste seltsis!!!

4 Responses to Päikesega pulm…

  1. Katrin says:

    Imeilus. Lausa õhkamapanev!

  2. sille says:

    Väga-väga ilusad pildid! Ja ilus noor perekond.

  3. Mari-Liis says:

    Need pildid on minu lemmikud seniste hulgast.. Krista kõiki sinu pilte on nauding vaadata. Aitähh, et neid siia kõigile vaatamiseks ülesse riputad ;)

  4. Valter « says:

    […] Aeg läheb nii kiirelt ja peaaegu aasta tagasi kohtusime PULMAS. Ja ei läinudki palju aega mööda…kui üldse läks ;) ja pisike Valter sündis nende perre. […]

Leave a Reply

