Nädalavahetus numbrites

_MG_9189

See nädalavahetus on olnud selline, et märk tuleks maha panna…. järgmine selline tuleb parimal juhul järgmine aasta ….kindlasti mitte varem :)

Alustame reede hommikust kella 8-st ja lõpetame laupäeva õhtul kell 9 :)

Lastega koos veedetus tunde 3

Neist silmad pool kinni 2,5

_MG_9182

Autoga sõidetud kilomeetreid 863 (käisin ekstra autost järele vaatamas)

Autosse ostetud bensiiniliitreid 100 (päris palju on veel alles…hea seegi)

Magatud tunde 4 (õnneks juba hetkeks tagasi tehtud)

Töötunde 29 (seal hulgas autosõit silmad lahti :)

Pildistatud pilte 1841 (õnneks ma praagin sealt osa välja :)

_MG_9200

Imeilusaid pruute 2

Lahedaid ja vabalt võtvaid peigmehi kah 2

Imearmsaid lapsi 3 + lugematu hulk

Joodud liitreid 3…4… vesi+morss+õunamahl ….mitte kõike õnneks korraga

_MG_9185

Ilusat ilma 35 tundi

Metsloomi 5 (1 kits, 1 siil, 1 jänes, 2 rebast) …. kõik elus …

Mustika löögid ribidesse – lugematu hulk

Mustika vanus 28 nädalat

Enesetunne – super :)))))

_MG_9204

Pildid tegin just natuke aega tagasi oma aias ja need ei lähe nädalavahetuse arvestusse :)

9 Responses to Nädalavahetus numbrites

  1. Ingrid says:

    :-) Tubli oled!
    Aga sireli pildi juures ma kohe mõtlesin, et vot kui ilus pulmapilt.

  2. Katariina says:

    Mul hakkas paljast lugemisest pea ringi käima. Lisaks siis veel, et kuuma oli ka mingid üle pluss kahekümne ning sa oled täiesti arvestatavalt rase.. :D

  3. Triin (tristani ja jasperiga) says:

    No tere Krista!
    Tead niiiii ammu pole sinuga suhelnud ega miskit kuulnud ja nüüd eelmisel nädalal sattusin Kukupais kokku Kadriga, kelle käest teie (väidetava – kuna täpselt ei teadnud)suure (kolmanda) õnne kohta kuulsin:))) Ja nii kummaline kui see ka pole, nägin kunagi ammu juba unes (?!), et sina kolmandat ootad (ja kusjuures oleks nagu lausa kahel korral sellist und näinud…)
    Aga ühesõnaga kodus mina kohe otsisin sinu blogi üles, et siis täpsemalt teada saada eksole ja nüüd on nii, et ma siin iga vaba hetk arvutis jälle piilun teie tegemisi üle, mul ju vaja kõik tagantjärele üle lugeda:))
    Ja mis ma kõik avastanud olen – et maja müüki pannud ja maakodu soetanud (see mõte meilgi mõlgub) ja fotograafiks päris hakanud ja kolmas tita tulemas ja leiba küpsetad (nagu isegi vahepeal tegin) ja mahetalunikuks saamise unistus (nagu minulgi:)) ja kaltsuvaipasid kood (nagu isegi tahaksin) ja ei taha koristada ega süüa teha (minu kummardus, ometi keegi peale minu!!) ja lastega kodus passimine hulluks ajab:) – (tell me about it!)
    Aga aru ma polegi saanud, et mis seisus see majamüük siis praegu on (kuulutus küll enam aktiivne polnud) ja kuskandis see maakodu on ja üldse arvas tookord Kukupais Kadri, et ehk Katrin on nii aktiivne ja kutsub taas me pundi kokku, mis on igati väärt mõte – oleks kohe, mida arutada ja vaadata;)
    Igatahes tubli töö see blogipidamine ja mina ei saagi tegelikult aru, kuidas sa seda jõuad…

  4. Eve says:

    Ma arvan, et Kristas on peidus üks piske haldjas…või no vähemalt üks selline pisike võlur :) Kuidas muidu seletada, et kuid poseerimispaanikas peigmees otsustab edasisi küsimusi esitamata merre poosetama minna :)
    Suurimad aitäh-id Sulle, Krista, et aitasid meie kaunist päeva unustamatuks muuta!

  5. krista says:

    Eve – nii armas :) …. ja ma ükspäev näitan kuidas ta veel seda tegi ;) … haaras pruudi sülle ja jooksis merre…

  6. marjek says:

    aga Krista oskabki kõigi inimestega nii otse ja avatult suhelda, et inimesed sulavad ja muutuvad vabaks ja lahedaks. Seepärast on ta ka nii hea fotograaf:)

  7. maris says:

    huvitav mina tõmban alati kere krampi ja suu prunti, kui krista minuga suhtlema hakkab.

  8. krista says:

    maris valetab ;) …mul on fotosüüdistused olemas ;)

  9. Mari says:

    Ma jumaldan sinu tehtud pulmapilte! Kahju, et meil väga pisikese eelarvega pulm oli, muidu oleks ehk isegi sinuga sel teemal ühendust võtnud, kuigi siiamaani olen siin vaid lugenud ja pilti imetlenud.. Ehk on kunangi vaja ilusaid titapilte :D

Leave a Reply

