Puhkepäev

_MG_5166

Kuigi meie peres on Ketlin ainuke, kes klassikalises mõttes E-R 9-5 tööpäeva viljeleb, meeldib meile teistelegi puhkepäevadel puhata. Eriti ju siis kui näiteks laupäev tööpäev oli :)

Kuigi see on raske. Ikka vaatad, et näe üks vaba hetk …ma jõuaks selle ajaga täpselt selle ja selle veel ära teha. Kodukontori võlud. Nii ei jäägi muud valikut, kui et arvuti aknast välja visata või kodust ära minna.

_MG_5206

Viimasel pühapäeval olime nii palju jälle tublid, et peale hommikusööki käisime kirikus. Peale kirikut kiikus Kalle tüdrukutega võrkkiiges ja no mis ma siis tegin…natuke tööd :)

No ja nüüd tuli kiirelt tegutseda, enne kui Kalle tuppa pakkumist jõuab tulla tegema.

Ruttu lapsed auto peale ja sõitsime Haapsallu.

_MG_5209

Plaan oli lihtne…minna müüriääre kohvikusse, lastega parki mängima, muuseumisse ka… äkki mere äärde ja kindlasti armsaid romantilise kuurordi maju vaatama.

Tallinna piiril juba lapsed magasid ja mina ka ;) …jube kiirelt läks see sõit igatahes.

Müüriääre kohvik oli ikka sama hea kui alati. Kuigi sisse astudes oli peale meie seal ainult üks külastaja, tuli peale meid sinna inimesi kahe-kolme ja vähemalt kuue kaupa :)

_MG_5198

Meie lapsed ei oska veel uhketest salatitest ega ka keerulise nimega kummaliselt välja nägevatest pirukatest rõõmu tunda ja panid rõhku rohkem terakuklitele. No suppi sõid nad ka…aga isegi mitte kahe peale tervet portsu. Üleüldse mulle tundub enda kõrvalt vaadates, et nad rohkem armastusest elavad…aga nad kasvavad…nii et pole probleemi. Meie Kallega jagasime kõik üljäägid ära ja ei jätnud midagi alles :)

Ma ütlen ainult, et minu õnneks pole ma Tallinnas täpselt samasugust kohvikut veel leidnud ;)

Seejärel käisime Pipi pilte vaatamas. Pipi pilte küll polnud, aga Karlsson oli ja Bullerby lapsed ka. Meie lapsed pilte eriti ei vaadanud, aga ise joonistasid kumbki vähemalt 3 pilti. No on ju mõnus joonistada kui sul purgis korraga nii palju vildikaid, et silme ees võtab kirjuks. Sinnamaani ei olnud ma veel fotokat välja võtnud… ;)

_MG_5162

Edasi mänguväljak. Pühapäeva pärastlõunal oli seal üks tädi ja üks laps. Vahepeal kõndisid küll mõned üllatunud turistid sealt läbi , aga vaikseks see jäigi. Seda suurem rõõm meie lastele, kes vabalt iga kiige peal ilma ootamata kiikuda said.

_MG_5167

_MG_5174

_MG_5169

_MG_5179

_MG_5182

_MG_5197

_MG_5190

_MG_5191

Üldse on see minuarust väga ilus mänguväljak. Ikka väga ilus kohe. Ja pingid nii mõnusalt päikese poole sätitud, et emad saaks reas istuda ;)

Mere äärde me ei saanud, sest värav oli lukus, aga maju vaatasime ikka. Nii armas ja nii idülliline ja kodus selgus, et ka nii kallis :). Aga noh, meile kohe meeldivad kõik majad mida me vaatamas käime ….

Majad vaadatud ja sõitsimegi koju tagasi. Täitsa mõnus on juba nii suurte lastega sõita…saavad ilusti 100 kilomeetrit ennast lõbustatud.

No ja tõe huvides olgu lisatud, et õhtul tegin ikka natuke tööd ka veel… aga Kalle ei teinud, vaid käis selle eest poes. Ja peale raamatupoe ei meeldi talle muidu üheski poes käia, eriti veel puhkepäeval….. Kokkuvõttes ikkagi põhiliselt puhkepäev  :)

_MG_5202

12 Responses to Puhkepäev

1. kas see mänguväljak on lossihoovis?
    väga teistsugune, vähemalt piltidelt paistab, põnev ja huvitav ja kvaliteetne ja turvaline tundub. kallis ka:)
    kui ma üks kord oma plika nüüd peaks kätte saama, siis lähen sinna ja pokumaale….ja..ja…

müüriääre kohvik on ka minu lemmik:)
    seal hing laulab sees, silm puhkab ja kõik lausa sulab suus:)
    või mis.

2. Hellik says:

Ohhooo kas mingi uus mänguväljak?Eelmine suvi me nagu sellist ei leidnud sealt.
    Müürivahe kohvik on mõnus, aga Tallinnas on ju Matilda! (koogid on seal paremad, aga salatite kohapeal nõustun on Müürivahe parem :)))

3. Katrin says:

Haapsalus on mõnus, käime ikka mitu korda suve jooksul seal :)

4. Liina says:

Oi kui tore Haapsalust ilusaid pilte naha. Meie kaisime seal manguvaljakul eelmine suvi 2 kuud iga paev jutti :) Muuriaares on koige paremad martsipani mooniseemne rullid – onneks juuni lopus olen ka ise kohal ja hakkan neid jalle igapaevaselt manustama.

5. eh, sõbrad, ajasite mulle Haapsalu ja koogiisu peale:)
    äkki tuleval nädalavahetusel anname ahvatlusele järele:)?

6. Lintsik says:

Niiii m6nus, et te niimoodi eesti erinevates linnades ringi reisite! Ei pea uldse koguaeg valjamaal kaima, et elu ilus oleks :)

7. linunn says:

muide, pärnus on nüüd ka müürivahe kohviku esindus olemas. pärnu keskuse ülemisel korrusel, rahva raamatu poes. ja peakondiiter pidi ennast praegu kahe koha vahel jagama, nii et koogid on täpselt sama head!
    seega võite käia nüüd ka pärnu mänguväljakuid avastamas:)

8. malle1979 says:

kahjuks pärnus nii ilusaid ja lapsesõbralikke mänguväljakuid minu meelest polegi :(

9. Krentu says:

No mina annan 12 pointsi selle poolt, et te Haapsallu koliks :)
    Müüriääre kohvik on ilus, aga salatid on kallid ja mittehead, koogid on keskmised ja üljejäänud asjad väga head. Aga interjöör ainuküksi juba täidab kõhtu. Talvel põles seal pursuikas tuli ka ja ettekandjad käisid puid alla panemas…
    See mänguväljak on tõesti äärmiselt kvaliteetne ja “eriprojekt”. Väga ilus koht :) Aga klassikalises mõttes mereranda minu meelest Haapsalus polegi. Seda Paralepat nad kutsuvad rannaks, aga minu meelest see küll mingi rand pole.Võrreldes Pärnuga. Promenaadil on kena jalutada, siis Kuursaali juures.
    Minu meelest on Haapsalu uus Pärnu aga mõnusalt rahulik, mitte liigselt vuntsitud ja eestikeelne. Kui kõnniteed ka korda tehtaks, siis oleks kohe väga mõnus :)
    Näe, ma olen nagu patrioot… kui kodukandist juttu tuleb, siis ei saa enam pidama :D

10. Katrin says:

Oeh, ma tahaks ka nii juba Haapsallu minna… :)

11. Fre says:

Ma ka täitsa Haapsalu fänn. Keegi võiks täpsustada mänguväljaku asukohta. Müüriääre kohvikuga on nii, et ise ainult seal käikski aga lastele tuleb siis ületee pizzeriast oma toit kaasa võtta. Piinlik küll aga oleme paar korda nii teinud….

12. Liina says:

Rõõm on kodulinnast sellist armast lugu leida!
    Ja millised pildid! – võilill näeb ka välja nagu oleks mõni väärislill pildile jäädvustatud :)
    Juulis on jälle põhjust Haapsallu tulla, kui avatakse Iloni Imedemaa teematoad lastele (Karlssoni katusekamber jm)(Pipit ei leidnud te sellepärast, et Ilon Wikland ei ole Lindgreni Pipi illustraator, sain ise ka seda alles hiljuti Iloni Imedemaa giidilt teada.
    Fotograafiaseisukohast veel, et Haapsalu raudteejaam on piltnike meelispaik (tihti just pruutpaaridega) ja natuke suurematel lastel on põnev rdt muuseumi eksponaatidega tutvuda.
    Tere tulemast ikka jälle tagasi Haapsallu!