meie aia õieilus

Eile oli üle pika aia selline päeav, kus mul oli fotokas omaks lõbuks terve päeva kaasas. Kõikides kohtades ja kõigest ma pilti küll ei teinud, aga vot ei mäleta millal enne seda selline päeva oli…

Kirsipuud

_MG_5106

_MG_5112

_MG_5111

_MG_5153

_MG_5117

Ploomipuu

_MG_5123

Õunapuu

_MG_5126

üks tulp

_MG_5154

2 tulpi

_MG_5136

vot see põõsas on meie aias olnud vist juba 5 aastat ja esimest korda olid tal sellel aastal õied.

Sellisest ilust, mida ma teistest aedades näinud olen, meil veel rääkida ei saa…

_MG_5130

Need meie aia kõige ilusamad õied ei naerata korraga ;)

_MG_5143

_MG_5146

Ma püüdsin neile ka helestiga läheneda (st Kalle peegeldas);) …. kui täiskasvanud inimesed niisama kiruvad, et päike paistab silma, aga ikkagi annavad endast parima, siis lastega nii lihtsalt juba ei lähe ;)

_MG_5147

Edasi sõitsime kuurortisse puhkama…

Leave a Reply

