suur pilt ja väike jutt :)

_mg_4632

Ükspäev üks ajakirjanik tahtis, et Kalle midagi arvaks. Saatis ilusti küsimused ja Kalle ilusti ka viimasel minutil vastas. Viimane minut tähendab tavaliselt seda, et ta ärkab hommikul kell 5 üles ja kirjutab siis :)

Saatis oma kirjatöö ära ja käskis mul ühe väikse pildi ka juurde saata. Ise arvas, et äkki ei meeldinud, sest vastus tuli, et täname õigetähtaegse vastuse eest …või midagi sarnast.

Ükspäev ta siis hakkas rääkima, et kuule, sul vanematel käib päevaleht, et see jutt peaks olema juba ilmunud ja eile juhtusimegi vanemate juurde. Nii kaua kui pere ajalehte otsis, aasis vend, et jah see jutt ei saanud nüüd küll kuidagi kahe silma vahele jääda kui terve lehekülje suurune pilt juures on. Mina siis mõtlesin, et ju siis oli ikka selline sent-korda-sent pilt ja üks peenike kolumn juttu.

Ajaleht leitud oli aga nalja palju…oligi pea terve lehekülje suurune pilt ja jutt kah seal kõrval. Kalle arvas, et ju siis polnud jutt suurem asi, kui pilt nii suureks venitati, aga mulle ta vastused meeldisid. Rääkis seal pidudest…no millest siis veel…. ja mul küll on uhke tunne ;). Kalle ütles, et natuke on kärbitud kah…ju siis ikka lause, et mulle meeldivad need peod kus ilma kanepita pilvedes lennatakse ja viinata meri põlvini on, ei sobi sinna ajalehte :)

Ja pilt on ju minu tehtud, oleks ma teadnud, et see on suurem kui sõrmeküüs, oleks lasknud ikka nime ka alla panna ;)

2 Responses to suur pilt ja väike jutt :)

  1. maris says:

    novot ja raha oleksid siis ka saanud.

  2. Katrin says:

    Väga lahe :)

Leave a Reply

