sünnipäevahommik

_mg_4604

Ma ausõna magasin täna hommikul kui Kalle ja Ketlin lilledega uksest sisse tulid. Liisu magas isegi siis veel kui laul oli lauldud.

Aga et aus olla, siis ma pean ütlema, et ma tegelikult ärkasin kell 6 üles ja lugesin ühe raamatu lõpuni, sest õhtul vajus silm kinni :). Ja nüüd hommikul kella seitsmeks sai raamat läbi ja veerand üheks tulid nad siis laulma.

Ma räägin eilsest ka…. Kuskil õhtul seitsme ajal tuli ketlin ütlema, et nad nüüd lähevad issiga kingitust ostma, et mis ma tahan. Kuna meil mikser just natuke aega tagasi vanaduses otsad andis, siis nii ma ka Ketlinile ütlesin. Ketlin hüüdis alla Kallele – me peame ostma uue mikseri selle asemele, mis sa ära lõhkusid.

Pool tundi hiljem toodi magav Liisu koju ja nad kadusid uuesti. Umbes tunni pooleteise pärast hiilis Kalle euronicsi kotiga akna taga, et see kuuri peita ;). Lilledele nad sobivat peidukat ei leidnud, sest ainuke jahe ruum on meie magamistuba…nii olid lilled paberi sees teisel korrusel kummuti peal :)

Ketlin küsis minu käest paberit ja hakkas kaarti joonistama. Käis iga natukese aja tagant aga muudkui näitamas :)

_mg_4601

Hommikul siis laulsid ja Ketlin avas kingituse. Ja Kalle läks poodi, et meile hommikusööki tuua :)

_mg_4599

Siis panime tordile küünlad ja Ketlin laulis jälle laulu ja Liisu hüppas taustaks :)

_mg_4607

Mina võisin esimene kord küünlad ära puhuda, siis panime uuesti ning Ketlin puhus ka. Ketlin teadis täpselt milliste taldrikute pealt peab sööma ja et tema jagab tordi laiali..

_mg_4610

Kalle tegi mangosmuutit ja lilled olid ka kollased…päike ka paistab….

_mg_4600

Kusjuures naljakas on veel see, et ma eile mõtlesin, et ma oma sünnipäevaks tahaks seda Prismas müüdavat mangotorti, mis meil Liisu sünnipäeval ka oli… äkki ma pärast ostangi selle ka ….

Praegu vaatasin, et Ketlin on omale riietuse ka kollase valinud. Liisul onveel eilsed pluusid seljas ;)

nii et selline kollane sünnipäev.

_mg_4616

22 Responses to sünnipäevahommik

  1. Anu says:

    palju õnne sünnipäevaks!
    muide, meil hakkab ka mikser varsti otsi andma :) aga hästi on vastu pidanud, pulmakingiks saime.

  2. jaana says:

    õNNITLUSED :)

  3. merle says:

    Palju önne!

  4. Vahel ma loen ja mõtlen, et teie ei elakski nagu reaalses maailmas.
    olete nagu üks muinasjutu pere!

    Naljakas kohe nagu õnne soovidagi, selline tunne, et teil niikuinii maja seda otsast otsani täis:)

    mida Sulle siis soovida:)?

  5. Sigrid says:

    Palju, palju ÕNNE!!!

  6. triin says:

    Palju õnne! Ilus päev sünnipäevaks. Ma just ostsin ka uue miksri. Olen väga rahul :).

  7. Greteliine says:

    Südamlikud õnnesoovid meie pere poolt ka :-) !

    Lahe on see laste veider suutmatus üllatust üllatusena serveerida ;-) Muudkui käivad näitamas ja läbi rääkimas jne. Kuid see jälle on omamoodi armas.
    Su sünnipäev on nii ilusal tärkaval ajal. Palju õnne!

  8. marit says:

    Palju õnne!!

  9. p6rgukiz says:

    Palju õnne sünnipäevalapsele! :)

  10. Palju õnne sünnipäevaks, Krista! Soovib möödundreedene sünnipäevalaps :)

  11. Liina says:

    Oi kui väga armas! Palju õnne! Soovib möödundteisipäevane sünnipäevalaps :)

  12. evelynco says:

    Palju, palju õnne ja armastust!

  13. Krinsli says:

    siitpoolt siis veel 2. õnnitlus—sületäis parimad soove ja õnnelikku kollast päeva:)

  14. Tiina says:

    Palju palju õnne! Ja päikest!

  15. Lennuk says:

    Aastad – need on tuhanded tehtud teod.
    Aastad – need on miljonid mõeldud mõtted.

    Palju Õnne!

  16. Liina says:

    Palju, palju õnne!

  17. Age says:

    Palju õnne!

  18. Katrin says:

    Palju õnne, Krista!

  19. sille says:

    Palju õnne! :)

  20. nelladella says:

    Palju õnne ka meie poolt!!!

  21. Merx says:

    Hilinenud õnnesoov… ;-)!

  22. Pille says:

    Parem hilja kui… eks! :)
    Kuna sünnipäev sul juba möödas, siis soovin Hästi Palju Õnne ka kõikideks ülejäänud päevadeks! ;)

Leave a Reply

