Väike heategu

Mulle nii meeldivad kõik positiivsed emotsioonid. No ja ausalt, kellele mitte :). Aga tüüpilise eestlasena ei ole mina just selline, kes käiks ringi ja muudkui kiidaks kõiki ja kõike. Ja kui palju on olnud elus olukordi, kus pärast mõtled, et oleks ikka pidanud….

Täna juhtus mul selline asi. Käisime Liisuga võimlemas, st mina võimlesin ja tema vaatas pealt :). Tagasi tulles tee peal tuli mõte, et läheks ikka sööks natuke ja siis, et söök ikka korralikult ja läksimegi siis Nõmme Sõõrikukohvikusse :)

Ilusti kandik täis laotud seisime kassa järjekorras kui minu ees olevale tüdrukule ütles kassapreili, et teie arvel pole piisavalt raha. Tüdruk oli minu arvatest umbes 15  ja selline armas ja tagasihoidlik. Kandlikul oli tal üks supp ja morss ja 1 sõõrik. Tüdruk siis vaatas palju tal sularaha on, aga isegi sellest ei piisanud ja niimoodi ta siis nõutult seisis seal.

Ma siis ütlesin, et pange see minu arvele juurde ja maksin koos oma praega ka tema supi. Tüdruk oli üllatunud, aga tänulik :). Minul oli jälle hea meel, et teisele head teha sain.

Kui me juba natuke söönud oli, tuli tüdruk minu juurde ja ütles, et ema oli käskinud tal mu arvenumbri küsida, et peab ikka mulle raha ära maksma. Mina võtsin talt hooopis lubaduse, et ta selle eest ise kellegile head teeb :)

Ja emotsionaalne rase nagu ma olen, tuli endal pisar silma :)

Eks siis elu ükskord viib meid jälle kokku ja ma äkki satun tema pulma või beebit kunagi pildistama, sest ükskord ennem on niimoodi juba läinud :)…siis oli heategu rohkem hea sõna :)

10 Responses to Väike heategu

  1. Mari-Liis says:

    Ei ole rase, aga lugedes läks ka silm märjaks.. Ma kohe väga-väga armastan selliseid heategusid teha vahel suuremaid vahel väiksemaid :)

  2. Sigrid says:

    Sellise väikesed heateod “toovad” kuhjaga tagasi. Nad teevad head nii meelele, kui südamele ja annavad tohutult jõudu.
    Tegelikult on ju õnneks vähe vaja – lihtsalt üks lihtne väike heategu – olgu sees siis sõnades või tegudes ;)

  3. nelladella says:

    Mul tuli ka pisar silma, äkki olen ka rase. Jälle:-)

  4. Tiina says:

    Ilusad inimesed ja ilusad tegemised.

    Silm märg siingi (Rase ei ole, kahjuks).

  5. Merly says:

    mul tuli pisar silma sellest, et sul pisar silma tuli:)

  6. Sipsik says:

    Kah rase pole, kuid silm niiskus:)
    Eks ta ole – annad ise killukese, annab keegi teine kusagil edasi ja jõuab tagasi ka endani. Kui igaüks annab kasvõi pisikese killukese, saab maailm juba olulilleliselt parem:)

  7. Ki says:

    Ilus ja liigutav tegu. Usun, et selle tüdruku päeva muutsid küll Sina tüki maad päikeselisemaks.
    Ja nutunurgale lisa: mul kiskus ka silm niiskeks, olgugi, et lapseootel ei ole. Aga eks need naised ole juba sellised ;)

  8. inga says:

    nii armas:) just sedaviisi me peamegi teisi enda kõrval märkama. seda, mis meil on – jagama. nii on rõõmu topelt. justnagu sina oskasid – teisele siiralt head tehes tegid ka head endale:) see on ju nii kohutavalt hea tunne, kui saad head teha!
    nüüd sai väga “hea”-rohke kommentaar:P

  9. Liina says:

    Siin Inglismaal oli paar nadalat tagasi uhes ajalehes pikk artikkel Eesti Õnnepangast – kas keegi kohapeal on sellest kuulnud?

  10. maris says:

    nele, vihjeid sinu võimalikule uuele beebile tuleb aina juurde. väga tore igaljuhul.

Leave a Reply

