Mirtel Mia ristimine

_mg_3483

Ükspäev helistas mulle üks sõbranna ja ütles, et ta soovitas mind ja äkki mind kutsutakse ristimist pildistama. Paar päeva meilivahetust ja õigel päeval ja õigel kellaajal olin mina kohal. Mina teadsin ainult pisikese ema nime ja suur oli mu üllatus, kui pisikese isa ja terve tema suguvõsa kõik mu tuttavateks ostusid :). Nimelt on pisikese Käbi vanaema minu ema parim sõbranna ja kõik meie lapsepõlve sünnipäevad möödusid ühise pika laua taga. Kuna nii meie kui ka nende peres oli 3 last, siis aastas oli juba 6 ühist sünnipäeva kindlasti :). Ja eks aegajalt nüüdki viib meid elu rohkem ja vähem üllatuslikes kohtades kokku….

_mg_3539

See oli siis sissejuhatus. Mulle meeldib ristimine ju ka. Selline püha ja pidulik üritus, kus kõik ei tarvitse üldse niimoodi sujuda nagu plaan ette näeb, aga ikkagi väga positiivse laengu annab…

_mg_3537

Väike Käbi, nagu teda kutsutakse, aga nautis üritust täiesti siiralt ja oma vanusele kohaselt. Tema ei pea ju teadma, miks kõike just nii peab tegema ja seda armsam ongi ju :)

_mg_3587

Mina jälle sain pildi peale kõik selle, mida teised inimesed ja isegi kirikuõpetaja ei näinud ;)

_mg_3586

_mg_3577

_mg_3602

_mg_3622

Kirikuõpetaja oli muhe mees. Pärast kodus selgus, et üks Kalle õppejõududest …ja just selline, kes sobib sellise tseremoonia läbiviimiseks :)…. mina muidugi tunnen ennast kirikus tööd tehes ikka alati jube piiri pealt olevat. Ühest küljest nagu teaks, et on püha ja ei sobi…aga teiselt poolt on töö…ja siis ma seal tavaliselt püüan tubli olla …

_mg_3511

_mg_3506

No ja Jaani kirik on ju nüüd niii ilus :)

_mg_3692

6 Responses to Mirtel Mia ristimine

  1. adeli says:

    väga ilus armas tore pildiseeria :)

  2. nelladella says:

    Oi Käbi on nii armas:-) Ja pildid nagu ikka väga ilusad. Mul on siiralt kahju, et keegid inimesed meie Simona ristimise päeval su juba endale olid ära ajanud.. Nagu aastas vaid üks päev oleks, millal abielluda.

  3. nelladella says:

    Oh, ja just täna kaks aastat tagasi ristisime Samueli Kaarli kirikus:-) Aga siis ma sind veel ei tundnud. st uuesti ei tundnud.

  4. kukupai says:

    Oi kui laheda seeria Sa saanud oled :)

  5. Marje says:

    super pildid.. nii hea emotsiooniga!

  6. Karin says:

    Ühinen nelladellaga. miks just siis keegi abielluma pidi, kui meie last ristisime :D

Leave a Reply

