Kevadekuulutaja

_mg_3462

No ei saa ju üks aiaomanik mitte kuidagi noomoodi olla, et ta midagi kevadel ei istutaks. Isegi siis kui ma olen täpselt läbimõelnud, et minust ei ole ju sellel suvel mingit aednikku, peab ikkagi muudkui nihelema ja nihelema. Esimene kord aiapoes käies tulin ma sealt välja ainult kahe seemnepakiga. Väga edukalt kusjuures. Seda enam, et need seemned mul siiamaani alles pakis on :)

Teine kord enam nii lihtsalt ei läinud ja 10 võõrasemat võiks ju ikkagi potti panna :) Tegelikult ostsin 12 tükki :) ja veel ühe paki seemneid :). Need seemned sai ka ilusti kasti maha külvatud ja nüüd nad idanevad seal. Ütleme nii, et tavaliselt on mul kevadel ikka vähemalt 4 korda rohkem ettevalmistatud produkte olnud :)

Aga võõrasemadest. Ma olen koguaeg arvanud, et meie majaga sobivad ainult valged ja punased ja nii on meil ka alati ainult seda värvi neid olnud. Sellel kevadel siis võtsin meelega sinised :) Vähegi mehelikku sädet meie roosa maja juurde :)

Ja homme on siis jälle mul aiapildistamise päev. Üks armas blogilugeja saatis mulle isegi meili ja tuletas meelde, et mitte ei tohiks ära unustada. Ma ise mõtlesin, et ma teen postitus kahe kuu kaupa, et siis äkki on mingi vahe ka näha…Jaanuari-veebruari kohta üks sõbranna, kes eriti ei süvenud küsis, et miks mul osasid pilte topelt oli.

Noh….lilled on potis ja aknast vaadates tundub juba päikesepaiste täitsa paljulubav….aga no temperatuur….ja lumi …mis siis veel tuleb… :)))

_mg_3460

Leave a Reply

